  • 11. Data: 2002-11-02 20:26:03
    Temat: Re: American Express- jak otrzymac?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@N...gazeta.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) napisał(a):

    > IMO wyrabainei karty tylko do tej platnosci nieco bez sensu, podobnie
    > jak wyrabainie jej do platnosci w polsce.

    ;) No nie zgodze sie z tym ;) A zauwazyliscie ze eService pomaga w ekspansji
    AnExa? Ostatnimi czasy pojawilo sie bardzo duzo sklepow obslugiwanych przez
    eService gdzie jest akceptowany AmEx. Zreszta eService umiescil juz na
    jednym pasku z naklejkami organizacji logo AmExa.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-11-02 20:45:21
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 08:26:03PM +0000, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

> [...]
    > eService gdzie jest akceptowany AmEx. Zreszta eService umiescil juz na
    > jednym pasku z naklejkami organizacji logo AmExa.

    Przepraszam, ze pytam, ale - so what? ;-)

    Umowa z eservicem (ze strony merchanta) _nie_ implikuje akceptacji
    amexow. A jak ktos przechodzi do eservice bo %% mniejsze to
    akceptowanie amexow to jakas schzofrenia u nich ;-)

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-11-02 21:18:43
    Od: j...@p...onet.pl

    > Przepraszam, ze pytam, ale - so what? ;-)
    >
    > Umowa z eservicem (ze strony merchanta) _nie_ implikuje akceptacji
    > amexow.

    Wiemy, wiemy ;) chodzi o san fakt powiekszania sieci akceptowujacej AmExy. Na
    poczatku AmEx byl akceptowany w POSach PolCardu i Pekao S.A. U niewielu
    merchantow obslugiwanych przez BZWBK mozna zaplacic AmExem (Sephora jest
    wyjatkiem - z innymi sie nie spotkalem). Teraz eService zaczal dosc
    dynamicznie rozwijac ilosc obslugiwanych punktow, niejednokrontnie przejmujac
    merchantow PolCardu. I fakt ze AmExy sa akceptowane w ich POSach IMHO jest
    dobrym syganalem i zapowiada wieksza akceptowalnosc AmExa.

    A jak ktos przechodzi do eservice bo %% mniejsze to
    > akceptowanie amexow to jakas schzofrenia u nich ;-)

    Heh, to fakt.

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-11-02 22:12:15
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 10:18:43PM +0100, j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > merchantow PolCardu. I fakt ze AmExy sa akceptowane w ich POSach IMHO jest
    > dobrym syganalem i zapowiada wieksza akceptowalnosc AmExa.

    IMO nic nie oznacza - w koncu zmiana dla procardu prawie zadna - dla
    tych binow dzwonimy tutaj ;-)

    Z drugiej strony koszty tych zmian sa co najmniej kosmiczne.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-11-02 22:15:36
    Od: j...@p...onet.pl

    > IMO nic nie oznacza - w koncu zmiana dla procardu prawie zadna - dla
    > tych binow dzwonimy tutaj ;-)

    No ale na poczatku w POSch eService o ile dobrze pamietam. nie akceptowalny
    byl AmEx.. chyba ze sie myle.

    > Z drugiej strony koszty tych zmian sa co najmniej kosmiczne.

    Ale grunt ze ruch w interesie jest ;)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-11-02 22:22:52
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 11:15:36PM +0100, j...@p...onet.pl wrote:

    > No ale na poczatku w POSch eService o ile dobrze pamietam. nie akceptowalny
    > byl AmEx.. chyba ze sie myle.

    Byc moze strona oprogramowania byla gotowa a jedynie nie bylo ukladu
    amex-eservice?

    > Ale grunt ze ruch w interesie jest ;)

    Tia, tzw. 'nowy produkt' ;-)

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-11-02 22:26:13
    Od: j...@p...onet.pl

    > Byc moze strona oprogramowania byla gotowa a jedynie nie bylo ukladu
    > amex-eservice?

    Heh, WF wydobywa od nich jakos informacje ;) moze i tym razem by podrzucil
    ich stanowisko na grupe ;)

    > Tia, tzw. 'nowy produkt' ;-)

    Ale i tak lepiej ze tym produktem jest AmEx a nie JCB ;-D

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2002-11-02 22:29:30
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 11:26:13PM +0100, j...@p...onet.pl wrote:

    > Heh, WF wydobywa od nich jakos informacje ;) moze i tym razem by podrzucil
    > ich stanowisko na grupe ;)

    Procardu? ;-)

    > Ale i tak lepiej ze tym produktem jest AmEx a nie JCB ;-D

    Rownie marginalna.

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-11-02 22:31:56
    Od: j...@p...onet.pl

    > Procardu? ;-)

    eService ;) wiem ze PolCard ma dobrze rozwiniety PR ;)

    > Rownie marginalna.

    No wydaje mi sie ze o wiele bardziej marginalna niz AmEx ;)
    --
    JaKi

  • 20. Data: 2002-11-02 22:35:27
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 11:31:56PM +0100, j...@p...onet.pl wrote:

    > eService ;) wiem ze PolCard ma dobrze rozwiniety PR ;)

    E, myslalem ze masz WF ma jakas wtyczke w procardzie. Eservice mnie
    nie podnieca.

    > No wydaje mi sie ze o wiele bardziej marginalna niz AmEx ;)

    No, jesli wezmiemy pod uwage ze ilosc transakcji na amexa byla pewnie
    rzedu 0.05% a na jcb 0.005% to pewnie nawet 10x bardziej popularna.

    --

    --w