  • 1. Data: 2002-11-02 18:56:46
    Temat: American Express- jak otrzymac?
    Od: "Wojtek.W" <w...@i...pl>

    Mam takie uprzejme pytanie.
    Sklep internetowy w USA akceptuje jako jedyna forme platnosci dla mnie:
    American Express.
    Co mam zrobic zeby wyrobic sobie karte American Express.
    Gdzie musze sie zglosic, jak wyglada procedura zakladania karty.
    JAkie sa koszta utrzymania karty itp.
    Czekam na konkretne informacje
    Pozdrawiam
    Wojciech Wetula

  • 2. Data: 2002-11-02 19:19:33
    Temat: Re: American Express- jak otrzymac?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 07:56:46PM +0100, Wojtek.W wrote:

> [...]
    > Co mam zrobic zeby wyrobic sobie karte American Express.
    > Gdzie musze sie zglosic, jak wyglada procedura zakladania karty.

    Jesi ito jednorazowa platnosc, polecam dogadac sie z jakims ownerem amexa.

    IMO wyrabainei karty tylko do tej platnosci nieco bez sensu, podobnie
    jak wyrabainie jej do platnosci w polsce.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-11-02 19:23:35
    Od: "Wojtek.W" <w...@i...pl>

    > Jesi ito jednorazowa platnosc, polecam dogadac sie z jakims ownerem amexa.
    >
    > IMO wyrabainei karty tylko do tej platnosci nieco bez sensu, podobnie
    > jak wyrabainie jej do platnosci w polsce.

    Tak, bedzie to jednorazowa platnosc.
    Tylko jak tu sie dogadac z kims, nawet nie wiem co to amex.
    Prosze pomozcie

  • 4. Data: 2002-11-02 19:25:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 08:23:35PM +0100, Wojtek.W wrote:

    > Tak, bedzie to jednorazowa platnosc.

    No to nie ma to sensu.

    > Tylko jak tu sie dogadac z kims, nawet nie wiem co to amex.

    AMerican EXpress ;-)

    > Prosze pomozcie

    Jak bym musial, to bym pewnie uderzyl do Krzyska Kowalskiego, ale ja
    go znam i on mnie, wiec pewnie bysmy na taki uklad poszli. Tak
    zupelnie z ulicy to bedzie troche ciezko znalesc posiadacza amexa ;-(

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-11-02 19:25:32
    Od: "Wojtek.W" <w...@i...pl>

    a mozesz mi powiedziec w skrocie, jak otrzymac ta karte american express?
    ileto kosztuje
    Pozdr.

  • 6. Data: 2002-11-02 19:31:30
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 08:25:32PM +0100, Wojtek.W wrote:

    > a mozesz mi powiedziec w skrocie, jak otrzymac ta karte american express?
    > ileto kosztuje

    Wydaje chyba tylko millenium, o szczegolach to chyba tylko:

    http://www.big.pl/mill.asp

    a potem karty platnicze -> karty kredytowe.

    Tam sa warunki.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-11-02 19:42:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Tam sa warunki.

    Tym co na www nie radze sie sugerowac ;). Wg infolinii np. warunki dochodowe
    sa nieco wyzsze. Chyba ta informacja sluzy tylko do przyciagniecia
    potencjalnych klientow i namowienia ich na otworzenie rachunku.

    Maciej

  • 8. Data: 2002-11-02 19:47:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 2 Nov 2002 20:42:06 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Tym co na www nie radze sie sugerowac ;). Wg infolinii np. warunki dochodowe
    >sa nieco wyzsze.

    Wieksze od 1550 ? To chyba jakies stare dane infolinka miala

    >Chyba ta informacja sluzy tylko do przyciagniecia
    >potencjalnych klientow i namowienia ich na otworzenie rachunku.

    Ja spotkalem sie z tym, ze twierdzili, ze wydaja Amexa od 800 zl netto
    :/
    A na pewno zadowalaja sie kwota nizsza niz na WWW.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 9. Data: 2002-11-02 19:47:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 02, 2002 at 08:42:06PM +0100, MK wrote:

    > Tym co na www nie radze sie sugerowac ;).

    E, sugerowac sie mozna, zawsze wiadomo ze jak jest napisane 2kzl to
    nie ma co startowac majac 1.5kzl.

    > Wg infolinii np. warunki dochodowe sa nieco wyzsze.

    Coz, prawdziwy nowoczesny bank ;-)

    > Chyba ta informacja sluzy tylko do przyciagniecia potencjalnych
    > klientow i namowienia ich na otworzenie rachunku.

    Millenium to wogole fajny bank. Moze tam do nich pojde - w koncu
    skladalem papiery o zamkniecie konta i przesuneli mnie do millenium,
    czas zrobic dym.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-11-02 19:54:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Wieksze od 1550 ? To chyba jakies stare dane infolinka miala

    Nie wieksze, wlasnie takie. Wydawalo mi sie, ze na ww jest 1200. Jest ale
    oczywiscie dla VC. Sorki za zamieszanie. Powinienem sprawdzic, a nie polegac
    na wlasnej pamieci ;).

    Maciej