  • Data: 2008-03-05 18:34:20
    Temat: Re: American Express (Amex) - rabaty
    Od: "Błażej" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "kashmiri" <k...@i...pl> wrote in message
    news:fqm0i7$eks$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Błażej" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
    >>
    > /.../

    > To, słyszałem, jest nielegalne wg Kodeksu cywilnego (kara pieniężna za
    > niemożność wywiązania się ze zobowiązania pieniężnego).

    W regulaminie widnieje dokładnie następujący zapis:
    Opłaty za nieterminową spłatę karty Opłata za niedotrzymanie terminu
    płatności wynosi:

    w 21 dniu po dacie zestawienia wyciągu z transakcji - 3 %, ale nie mniej niż
    60 PLN; w 42 dniu po dacie zestawienia wyciągu z transakcji - 3,09%, ale nie
    mniej niż 60 PLN.

    Odpowiedzialność z tytułu tych opłat określona jest powyżej.

    Nic z tego nie wynika, ale jeśli jest tak, jak mówisz, to nie zbyt dobrze to
    o firmie świadczy.

    Pozdrawiam.