  • 1. Data: 2007-11-07 06:21:13
    Temat: AlleKarta BZWBK
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    Witam,
    złożyłam poprzez internet wniosek o wydanie ww karty. Po zlozeniu wniosku
    czekalam 9 dni na potwierdzenie telefoniczne moich danych. Niestety w danym
    momencie nie moglam rozmawiac wiec poprosilam konsultanta zeby zadzwonil po
    17... O 18 dzwonie do nich, przypominam sie i Pani mowi ze zaraz oddzwonia.
    Niestety tak czekam i czekam ;)
    Jak dla mnie to totalny brak profesjonalizmu...
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-07 06:29:19
    Temat: Re: AlleKarta BZWBK
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Aga pisze:
> [...]
    > Niestety tak czekam i czekam ;)
    > Jak dla mnie to totalny brak profesjonalizmu...

    do mnie dzwonili po 2 dniach i bylo ok, nie przyznali karty bo nie
    spelnialem warunkow, dzisiaj spelniam, ale juz nie moge zlozyc wniosku
    bo raz skladalem.

  • 3. Data: 2007-11-07 08:12:26
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "K. M" <d...@o...pl> wrote in message
    [ciach]

    > do mnie dzwonili po 2 dniach i bylo ok, nie przyznali karty bo nie
    > spelnialem warunkow, dzisiaj spelniam, ale juz nie moge zlozyc wniosku bo
    > raz skladalem.

    Przepraszam, ale nie rozumiem. O karte kredytowa mozna sie starac raz w
    zyciu? Jakby ludzie nie zmieniali prac, nie dostawali podwyzek, etc?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-11-07 10:41:23
    Od: Marek <b...@e...pl>

    Dnia Wed, 7 Nov 2007 07:21:13 +0100, Aga napisał(a):

    > Witam,
    [...]

    Podepnę się pod wątek.
    Czy ubiegając się o tą kartę należy mieć udokumentowane źródło dochodu czy
    wystarczy oświadczenie? Bo Allegro spamuje mi, że wystarczy oświadczenie,
    ale próbując złożyć wniosek należy zaznaczyć, iż posiada się stałe,
    udokumentowane źródło dochodu.

    Dodatkowo co takie oświadczenie musi zawierac? Czy wystarczy, że
    oświadczam, iż moje miesięczne zarobki wynoszą xxxx zł ? Czy trzeba podawać
    miejsce "zakładu pracy", po to by mogli sobie to jakoś zweryfikować, np
    telefonicznie?

    --
    pozdr
    Marek

  • 5. Data: 2007-11-07 14:24:50
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Z pisze:
> [...]
    >
    > Przepraszam, ale nie rozumiem. O karte kredytowa mozna sie starac raz w
    > zyciu? Jakby ludzie nie zmieniali prac, nie dostawali podwyzek, etc?

    ze strony allegro gdzie mozna wypelnic wniosek dostaje komunikat ze juz
    zlozylem i nie moge drugi raz, a na stronie banku nie chcialo mi sie
    zbytnio szukac wiec zlozylem wniosek gdzie indziej i karte otrzymalem po
    okolo 7 dniach

  • 6. Data: 2007-11-07 14:50:07
    Od: "Ewa" <n...@u...to.interia.pl>

    Witam!
    Ja czekalam na kartę miesiąc, dzwonilam kilkakrotnie do oddzialu, w ktorym
    mialam odebrać kartę i mówili, że karty nie ma. Karta potrzebna mi byla na
    wakacje, skoro nie udało mi sie jej zalatwić, to odpuściłam sprawę. Po
    powrocie z wakacji (kolejny miesiac) zastalam w skrzynce wyciąg z kart,
    ktorej nie odebrałam. Zadzwonilam na infolinię, okazało sie że karta zsotala
    wyslana ponad 2 miesiące wczesniej. Poszlam do oddzialu z awanturą, karta
    tam leżala i czekała, nikt nie byl uprzejmy wcześniej sprawdzic.

    To nie koniec. Poprosilam o wydanie karty. Pani powiedziala, że nie moze mi
    jej wydać, bo nie doniosłam zaswiadczenia o zarobkach (wczesniej o to
    pytalam, nikt nie kazał niz przynosic)
    Następnym razem przynioslam zaświadczenie z pracy i... okazało sie, że to
    musi być na specjalnym formularzu, który miałam sobie znaleźć w internecie.

    Ja jestem bardzo cierpliwą osobą, ale tu już miałam dosć.
    Powiedzialam, że w takim razie rezygnuję z karty, bo już mi się nie chce do
    nich chodzić. I nagle sie okazało, że kartę otrzymam bez nowego
    zaświadczenia. Gdybym lubila sie awanturować, pewnie wcześniej otrzymalabym
    tę kartę i jeszcze by mnie ktos musiał przeprosić.

    Mam wrażenie, że tam nie ma żadnego przeplywu informacji, oni sami nie
    bardzo wiedzą, co z AlleKartą robić, ani jak to sie wydaje. Czulam sie, jak
    intruz, pani mnie poinformowala, ze to wszystko dlatego, ze wniosek jest
    skladany przez internet, bo jakbym byla jej klientką, to nie byłoby takich
    nieporozumień.

    Pozdrawiam,
    Ewa

  • 7. Data: 2007-11-07 15:25:55
    Od: Piotras_ <...@...pl>

    Ewa pisze:

> [...]
    > zaświadczenia. Gdybym lubila sie awanturować, pewnie wcześniej otrzymalabym
    > tę kartę i jeszcze by mnie ktos musiał przeprosić.

    Tu nie chodzi o karte ale o obsluge banku BZWBK, Oni tam nigdy nic nie
    wiedza, nie maja internetu, intranet zamula, "takiej karty jeszcze nie
    wydawali" itp. Ostatnio kazali mi samemu wyslac druk uruchomienia PZ do
    swojego banku (ror mam gdzie indziej) bo kobieta nie potrafila tego zrobic.

    A na przyszlosc, jak znow cos wymysla to wyjdz na zewnatrz, zadzwon do
    centrali (z reguly sa bardziej rozgarnieci), podaj kilka nazwisk,
    oddzial itp. Oddzial dostanie odpowiedni telefon, zaraz do Ciebie
    zadzwoni i bedzie przepraszac. Wszystkie problemy sie rozwiaza.
    Przynajmniej tak bylo w moim przypadku.

  • 8. Data: 2007-11-07 17:20:41
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    No jak bym czytał własne wspomnienia z tego banku
    tylko że dla karty money.pl
    Złożyłem wniosek przez internet, po kilku dniach dzwonią
    - Pan przygotuje zaświadczenie z ZUS US i ...
    - dziękuje rezygnuje z karty
    Dosłownie po 2-3 godzinach dzwonią
    - przepraszamy Pan nie musi składać tych dokumentów tylko standardowe
    dokumenty: dowód wpis regon....
    - OK
    Jadę do oddziału a tam od nowa ZUS US ...
    tu się zagotowałem, ale w końcu stanęło na tym że dośle potwierdzenia
    wpłaty PIT. Niech im będzie.
    Odbieram kartę "gołą" (PIN przyszedł wcześniej) ani umowy, ani kodów do
    fon/sms/net wydzwaniam przez dwa dni, przysyłają.
    Aktywacja przelewów tylko w oddziale. No to jadę, aktywuję przelewy z
    karty. OK. Robię próbny przelew rano, wieczorem sprawdzam, przelew
    odrzucony.
    Dzwonię
    - o so chodzi
    - kartę trzeba aktywować w bankomacie telefonicznie się nie da.
    Nigdzie ani ustnie w oddziale ani w materiałach informacyjnych nie było
    wzmianki o aktywacji w bankomacie. Kolejna wycieczka, tylko bankomat mam
    trochę bliżej. Co ciekawe nie aktywne były też transakcje bezgotówkowe, o
    czym nikt nie raczył mnie uprzedzić.
    Ciekawe czym mnie jeszcze zaskoczą.

    > Tu nie chodzi o karte ale o obsluge banku BZWBK, Oni tam nigdy nic nie
    > wiedza, nie maja internetu, intranet zamula,

    Oni wiecznie system mają "w przebudowie"

> [...]
    > centrali (z reguly sa bardziej rozgarnieci), podaj kilka nazwisk,
    > oddzial itp. Oddzial dostanie odpowiedni telefon, zaraz do Ciebie

    Centrala może i pomoże ale ogólnie to ich procedury są do luftu
    Konta u nich w każdym razie nie założę.
    Ciężko wymagać od zwykłego pracownika wnikliwej znajomości wszystkich
    produktów/usług banku chociaż odniosłem wrażenie, że fundusz Arka to nawet
    sprzątaczka zna :)

  • 9. Data: 2007-11-07 17:48:33
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    K. M wrote:
    > ze strony allegro gdzie mozna wypelnic wniosek dostaje komunikat ze
    > juz zlozylem i nie moge drugi raz

    Trzeba było pisać do Allegro, mogą to odblokować.

  • 10. Data: 2007-11-07 19:09:06
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    quwert napisał(a):

    > Ciekawe czym mnie jeszcze zaskoczą.

    Składką na pseudoubezpieczenie po 3 miesiącach :)

    PG