  • 21. Data: 2009-07-04 19:03:51
    Temat: Re: Alior - ta karta nie jest obsługiwana
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > 60 zł można a 100 nie? to w jakich banknotach jest wypłata?

    Dokładnie tak. 60 PLN, a później od razu 120 PLN. Co do banknotów to nie
    wiem, bo wypłata się nie udała (targetowałem w 120 PLN).

    --
    Mithos

  • 22. Data: 2009-07-04 19:04:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > 100 to przeciez 5x20...

    Albo 5x20.

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2009-07-04 19:56:53
    Od: Cypis <c...@g...com>

    > Moje lista działa -nie dziala.
    > Nie działa-
    > BGŻ,BZ WBK

    Dziwne, bo akurat bankomaty tych dwóch banków mam najbliżej domu (plus
    jeszcze PKO BP) i zawsze w nich właśnie wypłacam kartą Aliora.
    Problemów jeszcze nigdy nie zanotowałem ... Ponoć te całkiem
    najpierwsze karty Aliora tak miały i potem je wymieniano
    (przynajmniej tak to na grupie opisywano). Wiele razy w różnych
    bankomatach wypłacałem gotówkę i jeszcze taki komunikat mnie spotkał.
    Kartę mam gdzieś od listopada/grudnia.

    Miałem za to inny problem: nie udało mi się (nie przewidziano takiej
    opcji?) wypłacić z bankomatów znajdujących się wewnątrz oddziałów
    Nordei i Citi. Po prostu w którymś z kroków bankomat pytał z którego
    konta chcę pieniądze dając do wyboru te zakładane w danym banku.
    Sprawy nie drążyłem bo mając bankomat kolejnego banku 50 metrów dalej,
    po prostu wybrałem sobie z innego.

    C.

  • 24. Data: 2009-07-04 20:39:14
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "m" <n...@m...ik> napisał w wiadomości

    > Nie działa-
    > BGŻ,BZ WBK

    To baredziej zależy od bankomatu niż od banku, np. w BZWBK w niektórych
    bankomatach działa, w innych nie. Np. w Gorzowie Wlkp. jest jeden bankomat
    BZWBK, który wypluwa informację "karta nieznana", w innych z kartą aliora
    problemów nie ma.

  • 25. Data: 2009-07-04 21:14:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 04 Jul 2009 17:02:10 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Wsadziłem dzisiaj testowo kartę Alior do bankomatu BGK (Bank
    > Gospodarstwa Krajowego) i niestety dowiedziałem się, że takich kart
    > to oni nie akceptują. Dosłownie taki komunikat wypluł bankomat -
    > przynajmniej był szczery :)

    Było już kiedyś na grupie. Trzeba zwrócić uwagę na bankomat, bo nie
    wszystkie obsługują karty Maestro. Po drugie niektóre bankomaty np
    Eurobanku, obsługują tylko ich karty - tak mnie poinformowano, chociaż
    jakoś mi się kojarzy, że VISĄ nordea wypłaciłem właśnie z EB, ale mogę
    się mylić.

    Xenocide

  • 26. Data: 2009-07-04 21:35:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    > Eurobanku, obsługują tylko ich karty - tak mnie poinformowano, chociaż
    > jakoś mi się kojarzy, że VISĄ nordea wypłaciłem właśnie z EB, ale mogę

    Na 100% dwa razy wypłacałem kartą Aliora z Eurobanku.

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2009-07-04 21:51:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 04 Jul 2009 23:35:19 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Na 100% dwa razy wypłacałem kartą Aliora z Eurobanku.

    No to może jakiś nowszy bankomat. Ja u siebie w mieście mam tak np w
    Polbanku i BGŻ - z jednego bankomatu wypłacę a z drugiego już nie.

    Xenocide

  • 28. Data: 2009-07-04 22:16:43
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "xbartx" napisał:

    > w Polbanku i BGŻ - z jednego bankomatu wypłacę a z drugiego
    > już nie.

    Szwajcarska ruletka?

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 29. Data: 2009-07-05 02:05:43
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 04 Jul 2009 21:04:13 +0200, Mithos napisał(a):

    > Albo 5x20.

    Całkiem możliwe jest również, że 5x20.

    AK

  • 30. Data: 2009-07-05 07:18:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 5 Jul 2009 00:16:43 +0200
    "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

    > Szwajcarska ruletka?

    Nie. Tak jak pisałem - starsze bankomaty nie obsługują zazwyczaj kart
    Maestro.

    Xenocide