  • 11. Data: 2009-01-13 19:26:32
    Temat: Re: Alior - przelewy z karty - są już?
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 05 sty 2009 o 22:08 GMT, Szymon napisał(a):

    > Tak z czystej ciekawości... po podobno od początku roku miały być... i
    > koledze Olgierdowi pewnie się już wino z przeprosin kończy... są już
    > dostępne przelewy z karty Aliora czy nadal wdrażają?

    Ogolnie przelewy z karty sa caly czas mozliwe, tyle ze w osobiscie w
    odziale banku :) nad przelewami online z systemu internetowego pracuja,
    podobno na dniach ma byc, bo juz nawet podobno to uruchomili, tylko byly
    jeszcze jakies problemy, i wylaczyli sporotem :)

    Chociaz znalazlem inna ciekawa ciekawostke egzotyczna :)

    Zalozylem drugiego RORa, i chcialem mu zmienic nazwe, nie dalo sie, byl
    blad, wyslalem zgloszenie ze mam blad, odpisala Pani, z dodatkowymi
    pytaniami, odpisalem, po prawie miesiacu brak odpowiedzi, kilka razy
    jeszcze sie upominalem... cisza

    wyslalem nowe zgloszeni odpowiednie opierdzeielajac ze wysylam kolejny raz,
    a tamto zgloszenie zostalo olane itp itp :)

    w odpowiedzi dostalem ze w ciagu 7dni ktos sie ze mna telefonicznie
    skontaktuje, a samo zgloszenie przyjeli jako reklamacje

    dzisiaj zamiast telefonu dostalem maila:

    "Szanowny Panie,

    Przepraszam za zaistniałą sytuację.

    Wszystkie dane, które Pan podał zostały przekazane do osób które zajmują
    się naszym Systemem Bankowości Internetowej.

    W chwili obecnej nie będzie możliwości aby zapisał Pan nową nazwę rachunku.
    Trwają prace nad wdrożeniem tej funkcjonalności."

    :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 20:21:57 up 4 days, 20:38, 3 users, ]

  • 12. Data: 2009-01-13 20:04:00
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Ogolnie przelewy z karty sa caly czas mozliwe, tyle ze w osobiscie w
    > odziale banku :) nad przelewami online z systemu internetowego pracuja,

    Potwierdzam. Zleciłem w oddziale i po kilku godzinach, gdy się zalogowałem,
    na ROR były już środki z KK.

    a.

  • 13. Data: 2009-01-13 20:10:34
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Brzezi pisze:

> [...]
    > blad, wyslalem zgloszenie ze mam blad, odpisala Pani, z dodatkowymi
    > pytaniami, odpisalem, po prawie miesiacu brak odpowiedzi, kilka razy

    A ciekawi mnie dlaczego zmienili skróconą nazwę rachunku ROR z ROR na RW
    w systemie internetowym (widać to w polach rozwijalnych np. przy
    przelewach).

  • 14. Data: 2009-01-13 20:19:27
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 13 sty 2009 o 21:04 GMT, Wemif napisał(a):

    > Potwierdzam. Zleciłem w oddziale i po kilku godzinach, gdy się zalogowałem,
    > na ROR były już środki z KK.

    Sam jeszcze nie testowalem, bo w koncu po dlugich bojach, na dniach ma
    przyjsc poczta, ale rozumiem ze taki przelew z karty w oddziale jest
    darmowy?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 21:18:44 up 4 days, 21:35, 3 users, ]

  • 15. Data: 2009-01-13 21:08:49
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Sam jeszcze nie testowalem, bo w koncu po dlugich bojach, na dniach ma
    > przyjsc poczta, ale rozumiem ze taki przelew z karty w oddziale jest
    > darmowy?

    Tak, wypełniając formularz przelewu w oddziale w pole
    'opłata' wpisałem 0 i faktycznie nie pobrano opłaty (jest to podobno
    promocja do czasu wprowadzenia przelewów przez internet).

    a.

  • 16. Data: 2009-01-14 08:50:03
    Od: Cypis <c...@g...com>

    > Chociaz znalazlem inna ciekawa ciekawostke egzotyczna :)
    > Zalozylem drugiego RORa, i chcialem mu zmienic nazwe, nie dalo sie,
    > wyslalem zgloszenie ze mam blad

    Miałem to samo, też założyłem drugiego RORa i nie mogłem edytować
    nazwy - opisu. Zgłosiłem, przez miesiąc nikt nie odpowiedział. Nie
    miałem tyle zacięcia żeby za nimi biegać więc tylko co jakiś czas
    sukcesywnie sprawdzałem czy może już tego nie naprawili i wczoraj
    udało mi się już nazwę zmienić.

    C.

  • 17. Data: 2009-01-14 09:16:38
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 14 sty 2009 o 09:50 GMT, Cypis napisał(a):

> [...]
    > miałem tyle zacięcia żeby za nimi biegać więc tylko co jakiś czas
    > sukcesywnie sprawdzałem czy może już tego nie naprawili i wczoraj

    Rzeczywiscie, przed chwila udalo mi sie zmienic nazwe :)
    Tylko nie wiem jaka jest z tego korzysc, bo nazwa widoczna jest tylko na
    liscie rachunkow, nie ma jej przy wyborze konta w przelewie...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 18. Data: 2009-01-14 18:52:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 14 Jan 2009 10:16:38 +0100
    Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Rzeczywiscie, przed chwila udalo mi sie zmienic nazwe :)
    > Tylko nie wiem jaka jest z tego korzysc, bo nazwa widoczna jest tylko
    > na liscie rachunkow, nie ma jej przy wyborze konta w przelewie...

    Z moich obserwacji wychodzi, że zmiana nazwy konta działa po sobotniej
    aktualizacji. No chyba, że była jeszcze jakaś mała, której nie
    zauważyłem.
    Jako, że w przyrodzie nic nie ginie to nazwę można ustawić i zmienić,
    ale za to zniknęły oznaczanie przelewów odroczonych w kalendarzu. W
    piątek jeszcze działały, ale po sobotniej akcji już nie działają.
    U mnie jeszcze nie działa jak wybiorę "dostosuj pulpit" i chcę
    zmodyfikować "moje skróty" to co nie zrobię i dam zapisz to mam zawsze
    to samo. Przekazałem to przez swoją Panią Bankier, bo z www wysyłałem,
    ale nie mam pojęcia czy to w ogóle ktoś czyta ;)

    Xenocide

  • 19. Data: 2009-01-15 21:59:55
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 13 sty 2009 o 21:19 GMT, Brzezi napisał(a):

    > Sam jeszcze nie testowalem, bo w koncu po dlugich bojach, na dniach ma
    > przyjsc poczta, ale rozumiem ze taki przelew z karty w oddziale jest
    > darmowy?

    Ha, udalo sie w koncu po dlugim czasie i wielu bojach :), swojego golda
    widze juz w bankowosci internetowej, napisane tam jest tez ze zostal
    wyslany 14go :) wiec jak dobrze pojdzie jutro bede sie cieszyl nowa zabawka
    :)

    Nie omieszkam przetestowac przelewow :) mam nadzieje ze po piatkowej
    inwentaryzacji beda juz dzialac online, jak nie to przetestuje przelew w
    odziale :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 20. Data: 2009-01-20 12:59:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 22:08:24 +0100, Szymon napisał(a):

    > Tak z czystej ciekawości... po podobno od początku roku miały być... i
    > koledze Olgierdowi pewnie się już wino z przeprosin kończy... są już
    > dostępne przelewy z karty Aliora czy nadal wdrażają?

    Uprzejmie informuję, że przelewy z karty już są w internecie ;-) Właśnie
    nastawiłem jedną sztukę, testowo, zobaczymy jak będzie z opłatą itd.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl