  • 11. Data: 2009-10-12 09:11:48
    Temat: Re: Alior - podgląd online - usunięcie nieaktywnych kart
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 11:07:15 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Fajne. A da się jakoś tą "Informacje o karcie kredytowej" przenieść do
    > prawej kolumny? Mam całą masę rzeczy w lewej kolumnie i prawie nic w
    > prawej. I nie wiem co z tym zrobić... :-(

    No z tym to byś musiał uderzyć już bezpośrednio do Aliora ;) Zobacz na
    mój zrzut jak to jest u mnie aktualnie:

    http://img301.imageshack.us/img301/3469/alior.png

    > Jak to się nie da? Ja usunąłem kalendarz. A wiadomości zostawiłem, ale
    > przeniosłem na sam dół.

    Mi chodziło o "Wiadomości", ale to jest w sumie logiczne, że nie można
    ich usunąć, skoro bank o zmianach, nie informuje drogą mailową lub
    papierową.

    Xenocide

  • 12. Data: 2009-10-12 09:13:46
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> [...]
    > prawej. I nie wiem co z tym zrobić... :-(

    > Jak to się nie da? Ja usunąłem kalendarz. A wiadomości zostawiłem, ale

    Sorry, zrozumiałem, że "kalendarz *i* wiadomości których się nie da
    usunąć"... :-)

    --
    MiCHA

  • 13. Data: 2009-10-12 09:16:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 11:10:48 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Ten skrót "Przelew krajowy" zasadniczo nie jest potrzebny, bo to samo
    > jest dostępne po kliknięciu w "Płatności" na górze. :-)

    No proszę, nigdy z górnych, prócz "Pulpit" nie korzystałem, a widzę że
    mogę się jednego komponentu "Moje skróty" pozbyć ;)

    Xenocide

  • 14. Data: 2009-10-12 12:16:43
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > No proszę, nigdy z górnych, prócz "Pulpit" nie korzystałem, a widzę że
    > mogę się jednego komponentu "Moje skróty" pozbyć ;)

    Warto natomiast dodać komponent "Podsumowanie zleceń". :-)

    --
    MiCHA

  • 15. Data: 2009-10-12 15:56:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Ja to sobie rozwiązałem inaczej. Przy którejś tam aktualizacji, doszedł
    > taki fajny komponent "Informacje o karcie kredytowej" - fajnie pokazuj to
    > co najważniejsze na kk i jak chcesz więcej to wystarczy kliknąć. Także
    > dałem go sobie w lewej kolumnie od góry a w prawej w ogóle usunąłem listę
    > kart. W lewej kolumnie pod komponentem do kk mam historię ROR czyli to co
    > się dzieje na karcie debetowej. Pod spodem kilka skrótów do najczęściej
    > wykonywanych przelewów, kalendarz i wiadomości których się nie da
    > niestety usunąć.

    Zrobiłem podobnie tyle, że lepiej (dla mnie).

    --
    Mithos