  • 11. Data: 2013-02-12 03:14:27
    Temat: Re: Alior - oplata za prowadzenie konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 1...@g...co

    > Zaleglosci sa uregulowane, konto bedzie zamkniete,
    > przy czym wciaz chce odzyskac te zaleglosci,

    IMO słusznie.

    : gdyz moim zdaniem Bank nie postapil słusznie.

    Jeśli istnieje jakakolwiek niezgodność stanowisk pomiędzy
    klientem i bankiem dotycząca małych kwot -- klient ma rację zawsze. :)

    : Bank postąpił zgodnie z regulaminem który zaakceptowałeś

    Być może zgodnie z literą regulamin, ale niezgodnie
    z duchem czasu i niezgodnie z duchem tej grupy.

    : więc odpuść Sobie to 8 zł, zamknij konto i tyle.
    : To że nie logowałeś się na konto nie ma nic do
    : tego. Równie dobrze mógłbyś napisać że nie masz
    : obowiązku czytania maili czy zaglądania do skrzynki
    : pocztowej przed domem.

    Siostra Kris chyba pobłądziłA. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-02-12 03:19:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@g...com> d...@g...co

    : nie placic!!!

    Popieram. :)

    : zaden bank NIE MA PRAWA pobierac

    do pobierania
    pobierania

    : oplat jesli nie zostales wczesniej o tym powiadomiony.
    : Musisz byc powiadomiony listem lub e-mailem i nie moze

    Nie tyle on coś musi co bank musi go powiadomić. :)
    My nie musimy niczego. :) Jesteśmy klientami.
    My -- możemy. Możemy przykładowo wpłacać do
    Aliora dziesięciogroszówkami po sto złotych
    na nasze konta. :)

    : byc to drobnym drukiem na koncu ze wprowadzamy
    : oplaty - tematem listu musi byc wyrazna informacja
    : o oplatach lub musi byc napisane na samym poczatku.
    : od tego czasu masz miesiac czasu aby zerwac umowe / zamkniecie
    : konta bez zadnego placenia. mi naliczyli 16 PLN ale nie musialem
    : placic. powiadomienia o naliczeniu oplat wyslane zostaly dopiero...
    : pod koniec grudnia a bank wprowadzil oplaty duzo wczesniej - jest
    : to niezgodne z prawem

    I niezgodne ze zdrowym rozsądkiem.

    : wiec nie musisz nic placic. podobna sytuacje mialem w innym
    : banku cwaniaczki tez wprowadzili oplaty nie dajac czasu na
    : zerwanie umowy, w tym przyapdku tez anulowano wszelkie oplaty.

    I słusznie, szkoda jednak, że w ogóle naliczyli i niepotrzebnie wiązali uwagę
    klienta.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-02-12 03:38:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "darkblue" kfbgkd$rj5$...@m...internetia.pl

    > rozumiem, ze to jest ta cała "wyższa kultura bankowości" :) nie ma co...

    Niecała. Do tej kultury wliczyć można też tracenie
    czasu -- kolejki przed ,,okienkami''. :) Ponadto
    dezinformację. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2013-02-12 03:41:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 7...@g...co

    : Nie rozumiem o co chodzi?

    O to, aby nie pobierali tej opłaty. :)
    To proste, droga siostro. :)

    Mille opłaty nalicza i kasuje po 3 miesiącach.
    BZ WBK ponoć tez kasuje. :)
    Dlaczego Alior miałby wychylać się? [przez okno?]

    Piszą o wyższej kulturze -- niech będą na tyle uprzejmi i nie naliczają.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2013-02-12 10:25:56
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 23:07:49 UTC+1 użytkownik n...@g...com
    napisał:

    > zaden bank NIE MA PRAWA pobierac oplat jesli nie zostales wczesniej o tym
    powiadomiony.Musisz byc powiadomiony listem lub e-mailem

    Pomijając, że to g-prawda: dlaczego akurat listem lub e-mailem?

    > powiadomienia o naliczeniu oplat wyslane zostaly dopiero... pod koniec grudnia a
    bank wprowadzil oplaty duzo wczesniej - jest to niezgodne z prawem

    I to jest kolejna G-prawda.

    --
    Olgierd
    http://legeartis.org.pl

  • 16. Data: 2013-02-12 13:21:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 03:14:27 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Jeśli istnieje jakakolwiek niezgodność stanowisk pomiędzy
    >
    > klientem i bankiem dotycząca małych kwot - klient ma rację zawsze. :)

    Ciekawa definicja;)
    Ile to jest "mała kwota"?

  • 17. Data: 2013-02-12 13:44:17
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    ps.com...
    napisał:
    > Jeśli istnieje jakakolwiek niezgodność stanowisk pomiędzy
    >
    > klientem i bankiem dotycząca małych kwot - klient ma rację zawsze. :)

    >Ciekawa definicja;)
    >Ile to jest "mała kwota"?

    Żyd do P.Boga :
    - PB, ile to jest dla ciebie wieczność ?
    - Phi, jedna chwilka
    - PB a ile to jest dla ciebie milion złotych ?
    - Phi, 1 grosik
    - PB, to daj mi grosik
    - OK, poczekaj chwilke ;)

  • 18. Data: 2013-02-12 23:18:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 2...@g...co

    > klientem i bankiem dotycząca małych kwot - klient ma rację zawsze. :)

    : Ciekawa definicja;)
    : Ile to jest "mała kwota"?

    Trudno określić granice, ale na pewno 8 złotych na klienta to
    mała kwita. Zważ, iż bank nie poniósł kosztów a jedynie mógłby
    nie zyskać.

    Mnie Mille oddał ponad 5 dych, gdy my nawymyślałem. :)
    Gdy grzecznie upomniałem się o 9 złotych -- grzecznie mi odmówił.

    Ja zaś grzecznie założyłem ojcu Dobre i chcę brać orzeszki,
    ale jak na razie ojca szarytka nie jest uPINiona, a nawet
    w ogóle nie potrafię lać z tego ojcowskiego konta, jako że
    trzeba podać do Millego numer telefonu... Chyba właśnie
    nadszedł czas na podanie tego numeru... Że też Mille nie
    potrafi zapamiętać mego numeru. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2013-02-12 23:50:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" kfdder$9v3$...@n...news.atman.pl

    > - PB, ile to jest dla ciebie wieczność ?
    > - Phi, jedna chwilka
    > - PB a ile to jest dla ciebie milion złotych ?
> [...]

    To chyba tylko Bóg żydowski tak potrafi, bo
    nasz, Chrześcijanski nie pozwala na zwlekanie. ;)

    Nie mów bliźniemu: ,,Idź sobie, przyjdź później,
    dam jutro'' -- gdy możesz dać zaraz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2013-02-13 12:26:48
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 23:18:16 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Mnie Mille oddał ponad 5 dych, gdy my nawymyślałem. :)
    > Gdy grzecznie upomniałem się o 9 złotych -- grzecznie mi odmówił.

    U nich chyba jest tak, że pierwsza reklamacja "gratis" - znaczy oddają
    nawet jak uważają, że nie powinni.
    Gdy zrezygnowałem z ubezpieczenia karty i pobrali sobie opłatę to przy:
    1. reklamacji napisali mi, że to nie prawda iż zrezygnowałem ale
    pieniądze zwrócili, w następnym miesiącu (2. reklamacja) odpisali, że
    dalej uważają, że nie zrezygnowałem ale pieniędzy nie oddali. W trzecim
    miesiącu opisałem im wszystko dokładnie w reklamacji (tak aby mieć dobrą
    podkładkę do arbitrażu) a oni skubani w końcu przyznali mi rację oddali
    wszystko co zabrali (ale bez odsetek) i przestali dalej zabierać.