  • 121. Data: 2009-01-24 18:38:00
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 15:56, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Musi to być chyba coś z tym o/n. Ciekawe czy 2500,00 by się dało wypłacić,
    > nie mam siły czytać całego wątku, nie wiem czy autor próbował.
    >
    > marekz

    Próbowałem. W Aliorze na Bukowińskiej poprosiłem o 2500 PLN. Odmowa.

  • 122. Data: 2009-01-24 18:42:00
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > O przepraszam, w środę idę na podpisanie kwitów na nową kartę mBank i
    > nikt nic ode mnie nie chciał...Całkowicie na gębę, tzn. na wniosek w
    > necie !

    Przenosiłem kartę 3 tygodnie temu właśnie przez net i trzeba było podać dane
    pracodawcy.

    k.

  • 123. Data: 2009-01-24 18:43:48
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 19:42, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > Przenosiłem kartę 3 tygodnie temu właśnie przez net i trzeba było podać dane
    > pracodawcy.
    >
    > k.

    Nie weryfikowali na pewno. Mój pracodawca to spółka z o.o. w której
    mam udziały...

  • 124. Data: 2009-01-24 18:47:13
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    On Sat, 24 Jan 2009 01:53:31 -0800 (PST)
    Warto też by było ustalić, czy po prostu nie został przekroczony
    dzienny limit ilości wypłat za bankomatu? Zadałem już to pytanie ale
    bez odzewu.

    ~~~~~~~~~~

    Jakby tak bylo, to pewnie infolinia moglaby to klientowi odpowiedziec. Tak
    czy nie?

    [...]
    Zgłoszę go przy okazji jak tylko będę miał wolną chwilę. Wystarczy,
    żeby każdy użytkownik poświęciłbym 1% czasu na szukanie bugów w www (i
    nie tylko) Aliora zamiast na narzekanie na grupie/grupach/forach i
    mielibyśmy naprawdę polski porządny bank, do którego daleko takim tuzą
    jak Citi czy HSBC ;)

    ~~~~~~~~~~~

    Przed snem poczytaj slownik poprawnej polszczyzny, polecam hasla na litere
    't' -- ja teraz tez zabawilem sie w testera, wiec na pewno nie masz mi za
    zle wytykania bledow.

    Natomiast w testera bankow kosztem wlasnego spokoju moze sie bawic tylko
    masochista, ale o gustach sie nie dyskutuje...

  • 125. Data: 2009-01-24 18:47:39
    Od: chrisek <no@spam>

    kashmiri pisze:
    > mBank tak samo.

    IMO to jakieś zboczenie jest z tym traktowaniem przenoszących KK tak
    samo jak innych. Wiem, że teraz to KNF chyba nakazał (zalecił?) już
    dokonywać normalnej weryfikacji kredytowej osób przenoszących KK, ale
    kilka tygodni temu jeszcze tego nie było a i tak już banki tak
    postępowały. IMO przy przenoszeniu KK (z jednoczesnym zamknięciem
    bieżącej) nowa powinna być przyznawana prawie z automatu.

  • 126. Data: 2009-01-24 21:00:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 24 Jan 2009 10:01:03 -0600, witek napisał(a):

    > a jak nie to co?

    To samo, co przy niewykonaniu bądź nieprawidłowym wykonaniu każdej innej
    umowy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 127. Data: 2009-01-24 22:22:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mithos wrote:

    > To, że coś poszło nie tak, to w tym przypadku, tylko i wyłącznie wina
    > banku.

    oczywiście.

    to, że nie zapłacił gdzies tam czegoś bo robił to za pieć dwunasta to
    już wina klienta.

  • 128. Data: 2009-01-24 22:23:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > To samo, co przy niewykonaniu bądź nieprawidłowym wykonaniu każdej innej
    > umowy.

    Coś mi się wydaje, że nigdzie nie znajdziesz zapisu, że bank gwarantuje
    dostęp 24/7.

  • 129. Data: 2009-01-24 22:46:58
    Od: Ra <a...@a...com>

    Mithos pisze:

    > Nie no szkoda słów. Klient może robić co chce i kiedy chce, zwłaszcza
    > jeśli jedyne co chciał to wypłacić pieniądze z bankomatu.
    >
    > Twoja argumentacja jest w stylu "mógł nie chodzić w nocy to by go nie
    > zabili, a że chodził to sam jest sobie winien".

    > Banków jest tyle, że klient po prostu zmieni bank. To bank powinien dbać
    > o klienta, a nie odwrotnie.

    przypuszczam że witek chciał ogólnie powiedzieć że każdy bank ma okresy
    "niedziałania" czegoś czy działania źle - taki urok systemów
    informatycznych. I zawsze znajdzie się grupa klientów która akurat trafi
    na taki okres. Mogą się obrazić i zmienić być może dobry bank. Nie
    bronię tu absolutnie alioru, trzeba wybierać banki które są najmniej
    dolegliwe ze swoimi problemami. Ja nie zakładam kont w nowych bankach bo
    wiem że mogą mieć "choroby wieku dziecięcego" a nie chcę być testerem.
    IMHO wyższa kultura bankowości powinna sama zaproponować jakąś formę
    rekompensaty

  • 130. Data: 2009-01-24 23:02:18
    Od: Ra <a...@a...com>

    chrisek pisze:

> [...]
    > postępowały. IMO przy przenoszeniu KK (z jednoczesnym zamknięciem
    > bieżącej) nowa powinna być przyznawana prawie z automatu.
    ja też jestem za, wyrabiam kk tam gdzie nie muszę nic donosić ale ze 2
    tygodnie temu było wielkie oburzenie w gazecie że jakaś babcia z
    emeryturą typu 1tys dostała kredyt konsolidacyjny w mbanku na ok 100tys
    z ratą ponad 2tys bo bank tylko sprawdził czy spłacania regularnie
    poprzednie raty