  • 1. Data: 2002-10-24 08:40:41
    Temat: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
    Od: AdAdamus <m...@p...com>

    Przeglądając tematy obecne na tej grupie zauważyłem dużą liczbę tematów
    dotyczących Lukasa i jego oferty.............
    Niby w tym nic dziwnego przecież to w końcu pl.biznes.banki,
    ale.........
    ...może to kolejna strategia marketingowa "ludzkiego
    banku".............;))))))))))))))

    Pozdrawiam - AdAdamus :))

    Wszelkie podobieństwo do osób i zdarzeń jest niezamierzone i
    przypadkowe........ ;)))))))))

  • 2. Data: 2002-10-24 08:49:51
    Temat: Re: Ach ten Lukas.......hmmmmmmmmmmmm....;)))
    Od: AdAdamus <m...@p...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał(a):

    > Spokojnie :)
    > Zobaczysz jak Inteligo pojdzie do boju :)))

    :)))))))))))))))
    Może lepiej byłoby żeby Inteligo inne poletko uprawiało?;))
    ......ugh.........sciągnięcie nowych wiadomości z tej grupy będzie oznaczało
    kilka godzin........... ;))))))))

    Pozdrawiam - AdAdamus

  • 3. Data: 2002-10-24 08:52:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 4. Data: 2002-10-24 09:05:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Może lepiej byłoby żeby Inteligo inne poletko uprawiało?;))
    > ......ugh.........sciągnięcie nowych wiadomości z tej grupy będzie
    oznaczało
    > kilka godzin........... ;))))))))

    Wczoraj przegladalem GB z tego roku, przedwczoraj z 2001 roku. Jest tam taka
    czesc: zolte kartki, a oprocz tego felieton z polskiego na bankowy - czy
    jakos tak (b. ciekawe!).
    I tak tylko czytalem jak dokopywali Inteligo :)
    Co ciekawe mBank zostawiany byl zazwyczaj w spokoju. Czepili sie li tylko
    mBank jest kobieta i reklamie na Multiporcie (porownaniu bankow, z ktorego
    Multi pozniej zrezygnowalo).

    Na pierwsza zlosliwosc - jeszcze BP Inteligo odpowiedzialo sprostowaniem,
    ale pozniej dali sobie spokoj :)
    Nie da sie nie zauwazyc, ze akurat Bankowcy jako tacy nie za bardzo lubili
    Inteligo - ciekawe jak to sie teraz zmieni. Bo bankowcy bankowcami, ale w
    prasie marketingowej czy opinio-tworczej nie mieli jednak konkurtrencji.

    Ciekawi mnie jak to sie zmieni wlansi teraz, kiedy Inteligo poszlo pod
    skrzydla PKO BP.

    Czy bedzie podobnie jak z mBankiem - nie rusza sie go, bo to BRE :)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-10-24 09:22:22
    Od: AdAdamus <m...@p...com>

    > oznaczało
    >
    > Na pierwsza zlosliwosc - jeszcze BP Inteligo odpowiedzialo sprostowaniem,
    > ale pozniej dali sobie spokoj :)

    Może i dobrze że nie reagują na "zaczepki" które mogłyby tylko zepsuć im markę
    (jeżeli oczywiście zdążyli sobie ją wyrobić;))) W każdym razie każdy rozgłos
    jest bardzo pomocny w wyłowieniu przez klienta tej właśnie oferty z morza
    propozycji innych banków.....;)))))

    > Nie da sie nie zauwazyc, ze akurat Bankowcy jako tacy nie za bardzo lubili
    > Inteligo - ciekawe jak to sie teraz zmieni.

    :))))))) Ano właśnie.......bankowość detaliczna............ość w gardle dla
    starych i ździdziałych struktur bankowych, które myślą że pojadą jeszcze na
    typowej dla banków biurokracji i sztywnej postawie w stosunku do klienta.......
    ;)))))))))

    > Bo bankowcy bankowcami, ale w
    > prasie marketingowej czy opinio-tworczej nie mieli jednak konkurtrencji.

    Cholera......nie chciałbym tu sam robić kryptoreklamy dla Lukasa (przed chwilą
    to skrytykowałem:))), ale to jest właściwy kierunek...pieniądze powinny "leżeć"
    na każdym rogu i na każdej ulicy :)) Pieniądze nawet w reklamie powinny być
    sprzedawane jak powszechny produkt - ot taki proszek na przykład..... ;)))))))

    > Ciekawi mnie jak to sie zmieni wlansi teraz, kiedy Inteligo poszlo pod
    > skrzydla PKO BP.
    >
    > Czy bedzie podobnie jak z mBankiem - nie rusza sie go, bo to BRE :)

    Ciężko powiedzieć, ale są też pozytywne przesłanki...........PKO BP zrobiło
    olbrzymi krok w stosunku do tego co było 3 lata temu, jest to zdecydowanie inny
    bank...:))

    Pozdrawiam - AdAdamus

  • 6. Data: 2002-10-24 09:28:10
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap8cu2$7vo$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Nie da sie nie zauwazyc, ze akurat Bankowcy jako tacy nie za bardzo
    > lubili Inteligo

    Trudno sie dziwic: Inteligo przeciez jezdzilo samochodem z platforma z
    klatka i napisem "nie dokarmiac bankowcow".

    To ich kampania byla, nie myle sie?

  • 7. Data: 2002-10-24 09:33:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > To ich kampania byla, nie myle sie?

    Tak :) To oni.

    Mocne wejscie - jak juz wymienane wszedzie wyrzucanie porfeli przy promocji
    KK Citi.

  • 8. Data: 2002-10-25 08:39:12
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik AdAdamus pisze:

> [...]
    > ale.........
    > ...może to kolejna strategia marketingowa "ludzkiego

    Nie wiem jak L. ale inne banki mają procedury dla pracowników
    posiadających dostęp do internetu w tym do grup dyskusyjnych.

    Nie pamiętam jak to dokładnie brzmiało, chyba jakoś tak:
    "Zabrania się samowolnej agitacji, reklamy banku na (tu wymienione
    media)". ;)

    Jeśli są takie akcje na p.b.b. to tylko mogą być przejawem głupoty
    lub zorganizowaną akcją. :)
    --
    ___ .
    /)/)( / /

  • 9. Data: 2002-10-25 09:45:24
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > media)".  ;)
    >
    > Jeśli są takie akcje na p.b.b. to tylko mogą być przejawem głupoty
    Jestem tutaj niedawno, ale juz zaobserwowałem osoby, które reprezentują
    niektóre banki, w tym LUKASA. Ich informacje są bardzo jednostronne. Łatwo ich
    zidentyfikować. Często też postepuja tak: Zadają prymitywne pytanie dotyczące
    banku, dla którego pracują i dyskusja zaczyna się. Dyskutantów jest wielu -
    reklama za darmo. Moim zdaniem musimy z tym walczyć i "piętnowac" takie
    postepowanie. Pozdrowienia.

  • 10. Data: 2002-10-25 09:59:55
    Od: AdAdamus <m...@p...com>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > banku, dla którego pracują i dyskusja zaczyna się. Dyskutantów jest wielu -

    :))))))))
    Ja również tak to widzę.:)))))))

    > Moim zdaniem musimy z tym walczyć i "piętnowac" takie
    > postepowanie.

    Zgadzam się w zupełności. Niepokoi mnie tylko tak mały odzew w tej sprawie...

    Pozdrawiam - AdAdamus