eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiA wiecie, że w Fortisie pożyczka w koncie jest na 13,5%?!??!! › Re: A wiecie, że w Fortisie pożyczka w koncie jest na 13,5%?!??!!
  • Data: 2002-02-14 10:18:47
    Temat: Re: A wiecie, że w Fortisie pożyczka w koncie jest na 13,5%?!??!!
    Od: "ps" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak to zrobiłeś?
    > Mnie odpowiedzieli, że skoro mam e-pakiet to mogę go ZAMIENIĆ na Srebrny
    > albo Złoty, tracąc przy tym darmowość kart. Nie mogę też założyć DODATKOWO
    > Srebrnego czy też Złotego, bo na jedno nazwisko przydzielają tylko jedno
    > konto.

    Napisałem to, co przeczytałem w TOiP dla pakietu srebrnego: klienci
    posiadający e-pakiet zwolnieni są z opłaty za korzystanie z VE.

    Sprawdziłem to wczoraj i niestety - masz racje. Nie można zalożyć
    e-pakietu, jeżeli ma się srebrny/złoty.

    Są jednak dwa wyjścia:

    1. Posiadając srebrny zakładasz na żonę/brata/mamę e-pakiet i posługujesz
    się kartą do e-pakietu przelewając darmowo ze srebrnego na e-pakiet

    2. Występujesz o kartę VISA Gold - wtedy wypłaty są bezprowizyjne

    Piotrek