    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: A gdyby tak nie posiadać kart?
    Date: Sun, 07 Nov 2010 20:21:34 +0100

    Jan Werbinski pisze:

    > Wszystkie karty kredytowe, jakie znam słono karzą za takie herezje jak
    > wypłata z bankomatu.

    Owszem, zwykle tak, ale nie ma związku z przedstawionym postulatem.
    Postulowałeś rezygnację z debetówki w celu niedokonywania wypłat w
    bankomatach i płacenia wyłącznie kredytówką. A ja wskazałem brak związku
    pomiędzy tymi rzeczami:
    Można jak najbardziej zrezygnować z wypłat z bankomatu, nie rezygnując
    przy tym wcale z karty debetowej (i używać jej do płatności).
    Analogicznie można zrezygnować z karty debetowej, nie rezygnując
    jednocześnie z wypłat z bankomatu (i wypłacać z KK).
    Ergo: Twój postulat jest wewnętrznie niespójny. :-)

    > Tylko że ja jestem tym klientem, którego banki nie lubią tak bardzo, bo
    > spłacam KK w terminie.

    Bez obaw. Bank i tak ma niemal 2% od Twoich obrotów. Jak karty używasz,
    to bank nie ma powodu, by Cię nie lubić... :-)

    --
    MiCHA