  • 31. Data: 2004-10-07 18:35:17
    Temat: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ck41ll$iut$1@korweta.task.gda.pl...

    > spowoduje
    > zaczął
    >
    > Zatem kolejne 50 gr rownież nie zrobiłoby różnicy :) ?

    bank nie upadnie bo to jest czesc BRE Banku, nawet jakby mieli dalej
    doplacac do mBanku, staraja sie za wszelka cene miec zysk na mbanku, odplywu
    klientow nie ma, bo po co zamykac bezplatne rachunki, ale kase wiekszosc
    bedzie przenosic w inne miejsca, bo dzisiaj oferta mbanku nie jest juz
    konkurencyjna w stosunku do wielu kont internetowych, szczegolnie lokat.
    Dopiero ich pazernosc w postaci wprowadzenia oplaty za prowadzenie konta
    spowoduje lawinowe zamykanie kont, ale mysle, ze to tak szybko nie nastapi,
    bo podcinaliby galaz, na ktorej siedza.

  • 32. Data: 2004-10-07 18:37:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > E ? Biorąc pod uwagę dostępność multikonta za 3 PLN ?

    Gdyby było to takie oczywiste, to już dawno Multi wchłonąłby mbank (po
    wprowadzeniu opłat za przelewy), nieprawdaż?

  • 33. Data: 2004-10-07 18:41:39
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 20:37, Glenn wrote:

    > Gdyby było to takie oczywiste, to już dawno Multi wchłonąłby mbank (po
    > wprowadzeniu opłat za przelewy), nieprawdaż?

    Nie, mbank jest dalej opłacalny przy wykonywaniu <6 przelewów
    miesięcznie, i to co miesiąc nie okazjonalnie.
    Gdyby przelewy byłuy po 1PLN to Multi staje się konkurencyjny przy 3
    przelewach. A jeśli wierzyć statystykom to większośc robi 4-5
    przelewów.... i dlatego 0.5 PLN nie spowodowała istotnie większej
    konkurencyjności Multi, za to 1 PLN może....

    KJ

  • 34. Data: 2004-10-07 18:44:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >i dlatego 0.5 PLN nie spowodowała istotnie większej
    > konkurencyjności Multi, za to 1 PLN może....

    Nie doceniasz jeszcze lenistwa :-) Przenoszenie konta, funduszy (o ile ma
    ktoś SFI), że o kredycie nie wspomnę. A jak ktoś jest tylko depozytowy, to
    pewnie juz dawno przelał tam, gdzie jest aktualnie najwyżej (o ile rozgląda
    sie na bieżąco po ofertach, a to nie takie oczywiste).

  • 35. Data: 2004-10-07 18:47:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    I jeszcze jedno - Inteligo ma po 99 gr. i siakoś od nich do Multi/Lukasa/VW
    tłumy nie walą ;-)))

  • 36. Data: 2004-10-07 18:49:27
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 20:44, Glenn wrote:

    > Nie doceniasz jeszcze lenistwa :-) Przenoszenie konta, funduszy (o ile ma
    > ktoś SFI), że o kredycie nie wspomnę.
    A po co to przenosić, jeśli rozmawiamy o koncie "operacyjnym" ? Fundusze
    niech sobie leżą, jeść nie wołają.
    A jak ktoś jest tylko depozytowy, to
    > pewnie juz dawno przelał tam, gdzie jest aktualnie najwyżej (o ile rozgląda
    > sie na bieżąco po ofertach, a to nie takie oczywiste).

    No właśnie jestem Ciekawy jak wygląda mobilnośc klientów mBanku na tle
    innych. *Wydaje* mi się, że powina być większa, ale nie mam, żadnych
    danych na ten temat.

    KJ

  • 37. Data: 2004-10-07 18:52:18
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 20:47, Glenn wrote:
    [..]

    > I jeszcze jedno - Inteligo ma po 99 gr. i siakoś od nich do Multi/Lukasa/VW
    > tłumy nie walą ;-)))
    Bo moze ma inne zalety ? Mozesz wpłacić bezprowizyjnie na konto w
    m*banku w PKOBP ? Wypłacic z bankomatu? Może jest wygodniejsze ?
    Powiadmienia SMS [1] ;-)
    KJ

    [1] specjalnie dla ducha Bartola

  • 38. Data: 2004-10-07 18:52:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > No właśnie jestem Ciekawy jak wygląda mobilnośc klientów mBanku na tle
    > innych. *Wydaje* mi się, że powina być większa, ale nie mam, żadnych
    > danych na ten temat.

    Pewnej grupy klientow pewnie tak. Ale nowi klienci mBanku nie maja duzo z
    nami :) (zboczencami - sie zrymowalo... ;D
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 39. Data: 2004-10-07 18:55:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No właśnie jestem Ciekawy jak wygląda mobilnośc klientów mBanku na tle
    > innych. *Wydaje* mi się, że powina być większa, ale nie mam, żadnych
    > danych na ten temat.

    Też bym chętnie takie dane pooglądała. Mnie sie wydaje, że mobilnośc,
    mobilnością ale nie każdy chce miec po kilka kont (nie wszyscy są tacy
    stuknięci jak grupowicze ;-)))) A tu jeszcze trzeba by na bieżąco śledzić %
    (teraz na topie jest OKO, za 2 tygodnie może być VW) i albo mieć założonych
    kilka kont "na zaś", albo otwierać kolejne. Nie każdemu się chce i o ile
    bank komus mocno nie zalezie za skórę (co w mbanku zdaża sie zazwyczaj w
    zetknięciu z tzw. "czynnikiem ludzkim" albo "procedurą" ) to zazwyczaj konta
    nie zmienia. Stąd pewne ruchy banku (jak ten z 50 gr) mogą niewiele wpływać
    na ilość klientów/wysokośc depozytów.

  • 40. Data: 2004-10-07 18:57:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bo moze ma inne zalety ? Mozesz wpłacić bezprowizyjnie na konto w
    > m*banku w PKOBP ? Wypłacic z bankomatu? Może jest wygodniejsze ?

    Może :-) Ale jak jeszcze nie przejął ich PKO BP, to przelewy były też po 99
    gr. a bankomatów/placówek nie było tyle i za darmo. I jakoś żyli :-)

    > Powiadmienia SMS [1] ;-)
    > KJ
    >

    > [1] specjalnie dla ducha Bartola

    Potwierdzam - "dla ducha". Bartol został już wykończony arszenikiem :-)))))