  • 21. Data: 2004-10-07 15:07:58
    Temat: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ck3ejl$kna$1@news.onet.pl...
    > Liczba Klientów mBanku przekroczyła 700 tys. W ciągu roku liczba Klientów
    > mBanku wzrosła o 45%. Obecnie mBank obsługuje ponad 856 tys. rachunków, z
    > czego 10% to rachunki mBIZNES (ich liczba wzrosła o 78% w porównaniu z
    > październikiem 2003).
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,6834

    Reklama liczby klientow nic nie daje, niech pochwala sie wzrostem depozytow,
    oplaty za przelewy oraz niskie oprocentowanie robia swoje, a klienci mBanku
    sa raczej bardziej mobilni niz np. klientela PKOBP. Normalna konkurencja ,
    jak w reklamie pewnego proszku do prania; skoro moge miec przelewy darmowe i
    wyzsze oprocentowanie oszczednosci "to po co przeplacac"

  • 22. Data: 2004-10-07 16:01:47
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    > No i jak widać sprawdzają się przewidywania, że 50 gr od przelewu
    spowoduje
    > masowy odpływ klientów i upadek mbanku :-) Tylko jakoś chętnych do
    > odszczekiwania nie ma-poznikali, jak tensor gdy WIBOR zamiast spadać
    zaczął
    > piąć się w górę :-)

    ale kto ci powiedzial, ze pozamykaja konta? poki nie bedzie oplaty za
    prowadzenie rku, ja konta w mbanku nie zamkna, ale od czasu wprowadzenia
    oplaty za p/p, wiekszosc moich pieniedzy lezy na vw.

  • 23. Data: 2004-10-07 16:04:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ale kto ci powiedzial, ze pozamykaja konta?

    A gdzieś wyczytał, że napisałam o zamykaniu kont?

    > poki nie bedzie oplaty za
    > prowadzenie rku, ja konta w mbanku nie zamkna, ale od czasu wprowadzenia
    > oplaty za p/p, wiekszosc moich pieniedzy lezy na vw.

    Twoich. Częśc ludzi przesiadła się na fundusze. Mnie raczej chodziło o co
    innego - niektórzy z niezrozumiałą pewnością wieszczyli upadek banku z
    powodu zmian w toip. I jakoś nikt nie pokwapił sie odszczekać - stąd
    paralela z tensorem, który też był baaaardzo pewny swego w swoim czasie.

  • 24. Data: 2004-10-07 16:09:14
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 7 Oct 2004 18:04:22 +0200, w <ck3pfp$cj4$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > niektórzy z niezrozumiałą pewnością wieszczyli upadek banku z
    > powodu zmian w toip.

    Chyba na głowę upadłaś, skoro brałaś to poważnie.

  • 25. Data: 2004-10-07 16:38:53
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 15:27, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    [...]

    > Liczba klientow ma to przelozenie, ze tam jest duzo mlodych, ktorzy za
    > niedlugo zaczna zarabiac (bo kto jak nie oni ;).
    > I jest to ciekawy "target" dla roznych innych firm itp.

    To co pisałem kiedyś: IMHO sa oni na tyle mobilni, ze jak zaczną
    zarabiac, to niekoniecznie muszą zostać z mBankiem.

    KJ

  • 26. Data: 2004-10-07 16:48:23
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Glenn wrote:

    > Dopóki są lepsze oferty tez nie widzę. Nie nazwałabym jednak ich %
    > "żenującymi". Weź pod uwagę, że możesz dowolnie wypłacać z emaxa, więc można
    > go porównywac na dobre tylko z Pluskontem. OKO i lokaty, to inna kategoria.

    No dobra - %% moze nie jest "żenujące", ale jakos specjalnie interesujące też nie
    jest. Żenująca jest za to maksymalizacja marży - podwyższenie kredytów przy
    zamrożeniu depozytow.
    mBank idzie pod młotek - mówie Wam ;)

    --
    Witek

  • 27. Data: 2004-10-07 18:22:00
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > masowy odpływ klientów i upadek mbanku :-) Tylko jakoś chętnych do
    > odszczekiwania nie ma-poznikali, jak tensor gdy WIBOR zamiast spadać

    Zatem kolejne 50 gr rownież nie zrobiłoby różnicy :) ?

    pozd
    as

  • 28. Data: 2004-10-07 18:29:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zatem kolejne 50 gr rownież nie zrobiłoby różnicy :) ?

    Podejrzewam, że nie.

  • 29. Data: 2004-10-07 18:31:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No dobra - %% moze nie jest "żenujące", ale jakos specjalnie interesujące
    też nie
    > jest.

    Między "żenujące" a "niezbyt interesujące" jest jednak jakaś róznica, nie
    sądzisz?

    >Żenująca jest za to maksymalizacja marży - podwyższenie kredytów przy
    > zamrożeniu depozytow.

    ROTFL!

    > mBank idzie pod młotek - mówie Wam ;)

    Jasne :-)

  • 30. Data: 2004-10-07 18:31:52
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-07 20:29, Glenn wrote:

    > Podejrzewam, że nie.

    E ? Biorąc pod uwagę dostępność multikonta za 3 PLN ?
    KJ