  • 1. Data: 2012-12-17 17:03:01
    Temat: 50 PLN od Synka
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Alior-Bank-
    SA/14658860?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_352&a=1661

  • 2. Data: 2012-12-21 09:59:22
    Temat: Re: 50 PLN od Synka
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Alior-Bank-
    SA/14658860?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_352&a=1661

    Podpowiedzcie proszę jak się z tego korzysta.
    Zaciąłem się na tym, że na grouponie jest napisane, że kod groupona mam
    wpisać w odpowiednie pole u Synca.
    Korzystając z linka z groupona wszedłem we wniosek, ale nigdzie nie było
    pytania o ten kod.
    Nie zdecydowałem się kliknąć "Wyślij" bo mi to wygląda na składanie zwykłego
    wniosku (wniosek w który się wchodzi bezpośrednio ze strony Synca jest
    identyczny), a nie chciałbym jednym kliknięciem zmarnować wysiłku włożonego
    w zapoznanie się z regulaminem groupona ;-).

    Czy ja źle robię, że staram się czytać co to jest napisane i brać to pod
    uwagę, a nie jak większość młodszych użytkowników komputerów klikać byle
    szybciej?
    P.G.

  • 3. Data: 2012-12-21 10:59:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr Gałka napisał(a) :
    > a nie jak większość młodszych użytkowników komputerów klikać byle
    > szybciej?

    Lekko OT, uwaga techniczna.
    W Syncu nie da się klikać byle szybciej. Co klikniesz to czekasz
    kilka-kilkanaście sekund na załadowanie skryptu :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-12-22 14:36:24
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    to sciema z tym kodem jak dla mnie, z tego co pamietam nie wpisywalem i 50zl
    dostalem, pomimo ze jestem klientem Alior ;)

  • 5. Data: 2012-12-24 10:55:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Papkin" 50d5b758$...@n...home.net.pl

    > to sciema z tym kodem jak dla mnie, z tego
    > co pamietam nie wpisywalem i 50zl dostalem,
    > pomimo ze jestem klientem Alior ;)

    Alior Taty czy Alior SynCa?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'