  • Data: 2002-01-24 15:55:31
    Temat: Re: 50 PLN OD INTELIGO!
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Trzucha" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a2p9gn$63l$1@news.onet.pl...
    > A na jakiej podstwie twierdzisz, że "działam na szkodę" Inteligo?
    > Bo wysłałem 2 wiadomości na pbb??? ;) Biedaczek z Ciebie.

    Ojej, a Ty co - sąd? :-))) Wiesz dokładnie jak bank zinterpretuje taki
    zapis? Ja bym głowy nie dał.

    > Nawet jeżeli (co i tak wykluczam) wypowiedzą mi umowę to jedyną stratą
    > będzie brak możliwości korzystania z "Kręgu przyjaciół" z mojego konta.
    > Chyba się pochlastam z tego powodu ;)))))))))))))) Zarobiłem już na nich
    ok.
    > 1500 PLN - mogą mi zmknąć to konto. Będę zarabiał na innym rachunku
    > (znajomego/rodziny/dziewczyny).
    > Wszystkie pieniądze przeniosę do mBanku i nic nie stracę.

    Naprawdę mnie walą Twoje problemy i zarobki. Tylko nie powołuj się na
    regulamin skoro go nie znasz.

    > Zapraszam do dalszego straszenia! :)

    Myślę, że raczej stałeś się jednodniowym pośmiewiskiem części osób na grupie
    za swój debilny tupet. Wbrew pozorom nie każdy lubi chamstwo - naprawdę
    :-)))

    > Co następne? GIODO, GINB, Policja, CBŚ a może PCK??? ;)))

    A może klup, klup w główkę?
    Bardzo polecam, potem trochę przerwy i wróć na grupę kiedy już zapomnimy bo
    nie od dziś przecież tu z nami jesteś - po co miałbym myśleć, że jesteś
    burakiem? :-)))

    K. Kowalski