  • Data: 2002-01-24 15:49:25
    Temat: Re: 50 PLN OD INTELIGO!
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Trzucha" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a2pa2j$71n$1@news.onet.pl...

    > Czy ja żyję kosztem innych?

    To się nazywa dualizm moralny ;-) Ale to akurat nie jest straszne bo 100%
    ludzi tak się zachowuje.

    > Coś Ci się stało, że odebrałeś dwie wiadomości więcej?

    Sam sobie odpowiedziałeś - odebrałem 2 wiadomości więcej. 100 takich
    "zbawców" ludzkości i się robi 2000 wiadomości - łapiesz? :-)

    > Zrozum, że część osób
    > może się ucieszyć z tego linku bo właśnie chcą sobie założyć konto w
    > Inteligo.

    Ojej, no to pisz o wszystkich możliwych promocjach, a nuż się ktoś ucieszy
    :-))))

    > Poza tym ta lista jest o BANKACH (zakładamy, że inteligo jest
    > bankiem) więc list jest jak najbardziej na temat. Chciałem podzielić się z
    > innymi sposobem na efektywniejsze uzytkowanie Inteligo.

    No to faktycznie - podzieliłeś się takim newsem, że mózg mi paruje.

    > Oczywiście ja na tym
    > tez zyskuję co nie zmienia przydatności tego linku.

    Ba - czyni go jeszcze bardziej przydatnym! :-)

    > Jak ja żyję kosztem
    > innych to Ty jesteś samolubny.

    Hmm - że sam się lubię? Oj, lubię się :-)

    > Nie porównuj tego do kradzieży samochodu. Zachowaj proporcje.

    A gdzie są te proporcje, kto je ustala? Jesteś wyznawcą sprawiedliwości
    społecznej? :-)
    Sprawa jest prosta
    1.) Spamujesz
    2.) Drażnisz tym innych
    3.) Robisz to kosztem innych

    > Gdybym powiedział, że jesteś mordercą bo zabiłeś komara?

    Akceptuję oficjalnie zabijanie komarów (i krów na hamburgery itp) ale nie
    akceptuję kradzieży (czyjegoś czasu i ułamka impulsu)

    Yo
    K. Kowalski