  • Data: 2002-01-24 15:38:35
    Temat: Re: 50 PLN OD INTELIGO!
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "śmiech
    >
    > No jasne, jasne :-)
    > Tylko żebyś nie trafił do "lepszego" od siebie :-)
    > Ot, np ktoś Ci ukradnie auto - ale przecież go zrozumiesz - "żyć kosztem
    > innych" ;-)

    Czy ja żyję kosztem innych?
    Coś Ci się stało, że odebrałeś dwie wiadomości więcej? Zrozum, że część osób
    może się ucieszyć z tego linku bo właśnie chcą sobie założyć konto w
    Inteligo. Poza tym ta lista jest o BANKACH (zakładamy, że inteligo jest
    bankiem) więc list jest jak najbardziej na temat. Chciałem podzielić się z
    innymi sposobem na efektywniejsze uzytkowanie Inteligo. Oczywiście ja na tym
    tez zyskuję co nie zmienia przydatności tego linku. Jak ja żyję kosztem
    innych to Ty jesteś samolubny.
    Nie porównuj tego do kradzieży samochodu. Zachowaj proporcje.
    Gdybym powiedział, że jesteś mordercą bo zabiłeś komara?

    Trzucha