  • 11. Data: 2009-08-28 08:33:44
    Temat: Re: 30 k pln na lokatę, gdzie najlepszy %
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 11:26:38 -0700 (PDT), Maciej Maciejewski napisał(a):

    > Co możecie poradzić i polecić

    Mocno Oszczędzające w Polbanku (6,5%).
    Do 20.000 zł bez belki, max 3 konta.
    Odsetki wchodzą po każdym dniu.

    Zalety: 6,5% bez belki, kasa dostępna w każdej chwili, odesteki rosną po
    24h.

    Wady: przelew na wyjście kasy spoza konta 10 zł/szt., niereformowalne pod
    względem czynności w kasie, które w wyniku braku zorganizowania i wsparcia
    personalnego (przeważnie jedna kasa na oddział) u klienta mogą wywoływać
    napady agresji, niezadowolenia i chęci jak najszybszego opuszczenia lokalu.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 12. Data: 2009-08-28 08:54:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ===Tomy=== napisał(a) :

    > Mocno Oszczędzające w Polbanku (6,5%).
    > Do 20.000 zł bez belki, max 3 konta.
    > Odsetki wchodzą po każdym dniu.
    >
    > Zalety: 6,5% bez belki,

    Wady: zmienne oprocentowanie.

    To aż taka duża wada, czy mała w obecnej sytuacji?

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 13. Data: 2009-08-28 10:10:12
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 10:54:33 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Wady: zmienne oprocentowanie.

    Fakt, zapomniałem o tym. Dziś 6,5 a juto 5. Wszystko zależy od koniunktury.

    > To aż taka duża wada, czy mała w obecnej sytuacji?

    To zależy. RPP utrzymała stopy więc jest szansa, że przez 3 miesiące nie
    będzie radykalnych obniżek % lokat oraz oszczędności. Sam jestem ciekawe
    jak długo Polbąk to utrzyma.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 14. Data: 2009-08-28 11:52:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ===Tomy=== napisał(a) :

> [...]
    >
    > To zależy. RPP utrzymała stopy więc jest szansa, że przez 3 miesiące nie
    > będzie radykalnych obniżek % lokat oraz oszczędności. Sam jestem ciekawe

    Stawiam na krótko. Patrząc jak w ciągu tygodnia pospadało
    oprocentowanie Noble, Meritum i pewnie innych. Boom na dobre odsetki
    się skończył.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 15. Data: 2009-08-28 18:31:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Stawiam na krótko. Patrząc jak w ciągu tygodnia pospadało
    > oprocentowanie Noble, Meritum i pewnie innych. Boom na dobre odsetki
    > się skończył.

    Sytuacja z depozytami jest daleka od tego co bylo przed jesienia 2008. Duzo
    zalezy od ksztaltowania sie kursu PLN, tym samym co bedzie sie dzialo z
    portfelem kredytow walutowych w bankach. Prasa donosi, ze coraz wiecej
    kredytow nie jest splacanych, glownie tych przez podmioty gospodarcze oraz
    na kartach kredytowych oraz gotowkowych. Wzrost bezrobocia bedzie potegowal
    to niesplacanie, nie ma co wierzyc medialnej propagandzie w TV, ze kryzys
    sie skonczyl. Jezeli, juz lokowac na staly procent to nie dluzej niz ok.
    6-mies., bo czasami mozna na tym stracic, w przypadku niekorzystnego rozwoju
    sytuacji wojna na depozyty moze znow sie rozpoczac po kilku miesiacach.

  • 16. Data: 2009-09-01 23:43:35
    Od: "Aaaa" <a...@w...pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości

    > Mocno Oszczędzające w Polbanku (6,5%).
    > Do 20.000 zł bez belki, max 3 konta.

    Bez belki to będzie tylko przy kwocie do ok. 13900 zł.
    Powyżej to już będzie z belką.