    From: "omfumu" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 2 pytania dot. Multibanku
    Date: Thu, 13 May 2004 09:47:46 +0100
    Sender: o...@p...onet.pl@gprs1.idea.pl

    Użytkownik "Obywatel107" <obywatel107@/gazeta/.pl> napisał w wiadomości
    news:c7v206$cb7$1@inews.gazeta.pl...
    > Moge miec zastrzezenia ze jak zawsze zajde to czekam na kogos ko mnie
    > obsluzy, czekanie to zawsze opiera sie na okolo 5 minutach, oczywiscie ze

    Nigdy nie czekałem 5 minut. Zawsze byłem obsługiwany w pierwszej kolejności
    już po 30 minutach stania w kolejce.

    > oni nie pija tam kawy, tylko pracuja z innymi klientami, w koncu nie
    jestem

    W moim wypadku, nie pili kawy również. Ale żeby pracowali z innymi
    klientami, nie przypominam sobie. Pracowali jedynie przy pustym biurku
    przerzucając w nieskończoność jakieś papiery.

    > sam na swiecie moge to zrozumiec.

    Ja też. Nie mogę zrozumieć tylko tego, gdy jest czterech konsultantów,
    kolejka na siedem osób (przeciętny czas obsługi to kwadrans) oprócz tego
    osoby umówione na konkretną godzinę, a z czterech konsultantów klientem na
    żywo zajmuje się tylko jeden. I mało mnie obchodzi czy to procedura banku,
    placówki czy też prywatna procedura pracownika. Jest to Multipodejście
    którego Multinierozumiem.

    > Ale kiedy chcialem porozmawiac z kims od linni kredytowych....przeszlo to
    > moje najsmielsze oczekiwania... zaprowadzili mnie do osob....ehhhh nie
    chce
    > oczerniac ale jak zobaczylem kto mial mnie obslugiwac, wstalem i wyszedlem
    > bez slowa.... Takich ludzi z takimi historiami po prostu do kredytow nie
    > powinno sie dopuszczac.

    Może jednak jakieś szczegóły, zabrzmiało to dość szczególnie interesująco...

    pozdr

    omfumu
    któremu robi się brrrrrrrrrre
    na myśl o bankowości BRE