    From: "Obywatel107" <obywatel107@/gazeta/.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 2 pytania dot. Multibanku
    Date: Thu, 13 May 2004 07:44:37 +0200

    fakt, cos jest w tym co opisujesz
    Sam zauwazylem ze pracuja tam specyficzni ludzie
    Chociaz nie powiem...jak narazie obsluga jest The Best.... jak na razie :>
    Mam tam konto gospodarcze i ror. Zdazylem sie juz zaprzyjaznik z obsluga
    banku i ludzie pracujacy w okienkach i przy stolikach sa dosc rzeczowi i
    mili.
    Moge miec zastrzezenia ze jak zawsze zajde to czekam na kogos ko mnie
    obsluzy, czekanie to zawsze opiera sie na okolo 5 minutach, oczywiscie ze
    oni nie pija tam kawy, tylko pracuja z innymi klientami, w koncu nie jestem
    sam na swiecie moge to zrozumiec.
    Ale kiedy chcialem porozmawiac z kims od linni kredytowych....przeszlo to
    moje najsmielsze oczekiwania... zaprowadzili mnie do osob....ehhhh nie chce
    oczerniac ale jak zobaczylem kto mial mnie obslugiwac, wstalem i wyszedlem
    bez slowa.... Takich ludzi z takimi historiami po prostu do kredytow nie
    powinno sie dopuszczac.