  • Data: 2017-06-13 15:25:53
    Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-13 o 15:11, s...@g...com pisze:
    > Najprostsze wyjasnienie:
    > Bariera potencjału. Do tego niesymetryczna.
    > Łatwiej konto założyć niż sie z niego wymiksować.

    Któryś bank się reklamuje że przenosi konto

    (Tu taka dygresja że z reklamy się dowiedziałem że przenosi co mi
    opiekuńcze państwo już dawno obiecało ale nie utkwiła mi w głowie nazwa
    tego banku. Czy to znaczy że te reklamy są jednak do du...? :-) )

    Jaka jest powszechna praktyka? Da się już przenosić jak nr telefonu?