eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw10 maja WROCŁAW GODZINA 18 ul. Świdnicka przyjdź, ja będę › Re: 10 maja WROCŁAW GODZINA 18 ul. Świdnicka przyjdź, ja będę
  • Data: 2010-05-08 23:06:28
    Temat: Re: 10 maja WROCŁAW GODZINA 18 ul. Świdnicka przyjdź, ja będę
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Maj, 00:05, Charlie delta <c...@g...com> wrote:

    > pochodzę z rodziny która nie odpuszczała przez ostatnie 50 lat
    >
    > teraz ty zrób rachunek sumienia czy nie masz w swojej TW ?

    Przeginasz, BARDZO przeginasz z tym TW. Sam miałem obiekcje odnośnie
    tematów giełdowych i Barbary (przepraszam w tym momencie za mało
    życzliwe słowa Barbarę). Ale wypowiedzi Barbary były bardziej
    prawicowe, coś jak J. Olszewski.
    Rozumiem http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/browse_
    thread/thread/fd8d34d71172946e#

    Ale nigdy nie pojmę, kto nie z nami to przeciwko nam/to nie patriota/
    ZOMO/komuch/Żyd/liberał/cyklista itp.