  • 1. Data: 2010-05-07 17:39:00
    Temat: 10 maja WROCŁAW GODZINA 18 ul. Świdnicka przyjdź, ja będę
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    ŻĄDAMY PRAWDY - podajcie dalej

    Wrocław - Świdnicka, 10 maja, godz. 18. Przynieśmy znicze!
    10 maja we Wrocławiu o 18 na Świdnickiej żądamy prawdy o tragedii
    smoleńskiej. Dość już karmienia nas bełkotem medialnym! Przynieś
    znicz!
    Spotykamy się na Świdnickiej o 18, przechodzimy przez Rynek, następnie
    bierzemy udział w uroczystości odsłonięcia tablicy ku czci ofiar przy
    kościele św. Elżbiety.

    Na koniec układamy ze zniczy napis ŻĄDAMY PRAWDY pod siedzibą Gazety
    Wyborczej na pl. Solnym.

    Ja będę ;)

  • 2. Data: 2010-05-07 18:37:34
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Na koniec układamy ze zniczy napis ŻĄDAMY PRAWDY pod siedzibą Gazety
    >Wyborczej na pl. Solnym.

    Czytasz Gazetę Wyborczą ???

    --
    marfi

  • 3. Data: 2010-05-08 21:55:54
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

[...]

    ===============

    Charli ... stanowczo przesadzasz i robisz więcej zła niźli pożytku taką
    propaganda na grupie ...
    To naprawdę nie jest grupa poświęcona propagowanym przez Ciebie akcjom ..

    Może warto zadawać na chacie [choć nie tylko, lepiej osobiście, bo wówczas to
    głośno słychać !!!! :)] niewygodne pytania super-hiper p.o. prezydenta - np.:
    czy w którymkolwiek momencie zająknął się, ze te odznaczenia dla członków
    Memoriału przyznał Lech Kaczyński ?
    Jak znam życie - to wręczał je we własnym imieniu ;(

    kapewu?
    odpuść z fatalną wręcz propagandą...
    Barbara

  • 4. Data: 2010-05-08 22:05:16
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 8 Maj, 23:55, "Barbara" <b...@i...com.pl> wrote:
> [...]
    > Memoriału przyznał Lech Kaczyński ?
    > Jak znam życie - to wręczał je we własnym imieniu ;(

    pochodzę z rodziny która nie odpuszczała przez ostatnie 50 lat

    teraz ty zrób rachunek sumienia czy nie masz w swojej TW ?

  • 5. Data: 2010-05-08 22:35:26
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 8 Maj, 23:55, "Barbara" <b...@i...com.pl> wrote:
    > kapewu?
    > odpuść z fatalną wręcz propagandą...
    > Barbara

    Dobrze mówisz Barbaro.
    Nie jestem zwolennikiem PIS-u. To co robi Charli raczej odrzuca od J.
    Kaczyńskiego niż przyciąga nowych zwolenników.
    Takie jest moje zdanie.

  • 6. Data: 2010-05-08 23:06:28
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 9 Maj, 00:05, Charlie delta <c...@g...com> wrote:

    > pochodzę z rodziny która nie odpuszczała przez ostatnie 50 lat
    >
    > teraz ty zrób rachunek sumienia czy nie masz w swojej TW ?

    Przeginasz, BARDZO przeginasz z tym TW. Sam miałem obiekcje odnośnie
    tematów giełdowych i Barbary (przepraszam w tym momencie za mało
    życzliwe słowa Barbarę). Ale wypowiedzi Barbary były bardziej
    prawicowe, coś jak J. Olszewski.
    Rozumiem http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/browse_
    thread/thread/fd8d34d71172946e#

    Ale nigdy nie pojmę, kto nie z nami to przeciwko nam/to nie patriota/
    ZOMO/komuch/Żyd/liberał/cyklista itp.