  • 1. Data: 2008-05-29 11:00:45
    Temat: "Elektroniczna" karta kredytowa?
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Witam

    Mam konto w mbanku.

    Potrzebuję czegoś a`la wypukła karta kredytowa.
    Zdaje mi się, że niegdyś istniało coś takiego jak
    wirtualna karta kredytowa, do zakupów przez internet.

    Muszę coś szybko nabyć (i to za granicą),
    a karty wypukłej nie posiadam.

    Jakieś propozycje?

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 2. Data: 2008-05-29 11:11:36
    Temat: Re: "Elektroniczna" karta kredytowa?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

[...]

    netkarta?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-29 11:17:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Maj, 13:00, "Marcin P." <m...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Mam konto w mbanku.

    > Muszę coś szybko nabyć (i to za granicą),
    > a karty wypukłej nie posiadam.
    >
    > Jakieś propozycje?

    Zadzwonic na mlinie i poprosic o ustalenie limitow dla transakcji
    internetowych karta debetowa mbanku?
    Czesciej zagladac na strony mBanku, zeby byc na biezaco z nowymi
    funkcjonalnosciami?

  • 4. Data: 2008-05-29 12:09:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 13:00
    (autor Marcin P.
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g1m2ck$brc$1@pippin.nask.net.pl>):

    > wirtualna karta kredytowa, do zakupów przez internet.

    istnieje nadal:
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/wirtualne/ind
    ex.html

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 5. Data: 2008-05-29 12:10:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 13:17
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <b...@8...goog
    legroups.com>):

    > Zadzwonic na mlinie i poprosic o ustalenie limitow dla transakcji
    > internetowych karta debetowa mbanku?

    A właśnie, dzięki że zwróciłeś uwagę. Musze tam zadzwonić czy mi tego szajsu
    nie włączyli przypadkiem.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 6. Data: 2008-05-29 12:13:34
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Np. karta płaska money.pl podpieta do konta 24, ale chwile potrwa zanim doślą.
    BTw wiecie, czy kartami przedpłaconymi (to chyba na okaziciela jest?) z BZWBK mozna
    płacic przez internet?
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-05-29 13:12:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Maj, 14:13, " 666" <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    > BTw wiecie, czy kartami przedpłaconymi (to chyba na okaziciela jest?) z BZWBK mozna

    Podobno Maestro tak

  • 8. Data: 2008-05-29 13:18:06
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 13:17
    > (autor krzysztofsf
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak:
    > <b...@8...goog
    legroups.com>):

    > A właśnie, dzięki że zwróciłeś uwagę. Musze tam zadzwonić czy mi tego szajsu
    > nie włączyli przypadkiem.

    Sami nie włączyli. Domyślnie wszyscy mają '0'.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 9. Data: 2008-05-29 13:55:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 maj 2008 15:18
    (autor Kamil 'czemu' Bista
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g1mae8$dlp$3@tiberium.net.pl>):

    > Sami nie włączyli. Domyślnie wszyscy mają '0'.

    No właśnie tak mi powiedziała mlinia... Cieszy mnie to.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 10. Data: 2008-05-29 15:16:03
    Temat: Re:
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):
    > A właśnie, dzięki że zwróciłeś uwagę. Musze tam zadzwonić czy mi tego szajsu
    > nie włączyli przypadkiem.

    Szajsu? Moim zdaniem to najlepszy pomysł mBanku (razem z darmowymi przelewami
    i darmowymi wypłatami za granicą) w tym roku.

    --
    Sinus