  • 1. Data: 2006-11-09 09:56:22
    Temat: Raiffeisen - MasterCard National Geographic
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Czy z tej karty moge zrobic przelew na rachunek w innym banku, tak zeby bylo
    to traktowane jak normalny zakup w sklepie (grace period, brak prowizji
    itp). ?

    Ubezpieczenie podrozne jest calkowicie za free ? Przeczytalem tez regulamin
    i nie widze jakichs dziwnych, ukrytych oplat. Czy jest cos czego sie
    wystrzegac ?

    Bo wlasnie ktos dzwonil i mi proponowal takowa karte, a ze chcialem sobie
    wyrobic MasterCarda to ze tak powiem spadlo mi to niejako z nieba :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-11-09 10:04:16
    Temat: Re: Raiffeisen - MasterCard National Geographic
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mithos napisał(a):
> [...]
    >
    > Bo wlasnie ktos dzwonil i mi proponowal takowa karte, a ze chcialem sobie
    > wyrobic MasterCarda to ze tak powiem spadlo mi to niejako z nieba :)

    mialem taka karte, odnosnie przelewow to sprawdz na stronie banku...
    natomiast uwazaj z ubezpieczeniem, prosilem o wylaczenie wszystkich
    platnych ubezp., ale jak zwykle ktos cos namieszal, zaczeli pobierac mi
    oplaty, a wyjasnienie sprawy/reklamacje/telefony zabraly mi prawie tydzien

    zatem zwroc szczegolna uwage na to co podpisujesz!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-11-09 10:10:03
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
> [...]
    > platnych ubezp., ale jak zwykle ktos cos namieszal, zaczeli pobierac
    > mi oplaty, a wyjasnienie sprawy/reklamacje/telefony zabraly mi prawie

    Szukalem na stronie banku ale cos mi nie idzie :/ Tydzien to nie jest zle,
    bo w takim pseudo-banku jak mBank zalatwialem reklamacje 3 miesiace (po 2
    miesiacach zadzwonila jakas pani i powiedziala ze ona w zasadzie to nie wie
    o co chodzi w tej reklamacji, rece mi opadly).

    > zatem zwroc szczegolna uwage na to co podpisujesz!

    Zawsze zwracam uwage na to co podpisuje, jestem prawnikiem z wyksztalcenia
    :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-11-09 10:45:23
    Od: "August" <n...@p...pl>

    > Ubezpieczenie podrozne jest calkowicie za free ? Przeczytalem tez
    > regulamin i nie widze jakichs dziwnych, ukrytych oplat. Czy jest cos czego
    > sie wystrzegac ?

    Gdy ja sie dopytywałem (babka dzwoniła przy mnie do Centrali) to można było
    wyłączyć to ubezpieczenie od bezrobocia a zostawić podróżne free (dla ciebie
    + 1), nie ma też niby potrzeby aktywacji tego ubezpieczenia przed podróżą
    np. transakcją bezgotówkową po przekroczeniu granicy (tak ma chyba Diners
    PKOBP). Ale to było kilka miesięcy temu.

    pozdrav,
    August

  • 5. Data: 2006-11-09 10:51:42
    Od: "August" <n...@p...pl>

> [...]
    > podróżą np. transakcją bezgotówkową po przekroczeniu granicy (tak ma chyba
    > Diners PKOBP). Ale to było kilka miesięcy temu.

    ZTCP tam na wniosku jest właśnie taka kratka gdzie możesz wyłaczyć to
    ubezpieczenie od bezrobocia, tylko ona jest tak sformułowana, jakby
    dotyczyła tego
    podróżnego, wiec zwróć na to uwagę.

    pozdrav,
    August

  • 6. Data: 2006-11-09 16:13:29
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Czy z tej karty moge zrobic przelew na rachunek w innym banku,
    > tak zeby bylo to traktowane jak normalny zakup w sklepie (grace
    > period, brak prowizji itp). ?

    Nie. Nie ma prowizji, jest oprocentowanie.

    marekz