  • 1. Data: 2006-11-09 07:26:02
    Temat: Kredyt Konsolidacyjny - Millenium
    Od: x <m...@g...pl>

    Witam. Bede starał sie o taki kredyt. W związku z tym proszę o opinie i
    doświadczenia z bankiem Millenium. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2006-11-09 17:58:57
    Temat: Re: Kredyt Konsolidacyjny - Millenium
    Od: "szele" <s...@o...pl>

    Użytkownik "x" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Bede starał sie o taki kredyt. W związku z tym proszę o opinie i
    > doświadczenia z bankiem Millenium. Z góry dziękuję.

    Ja mam konsolidację w Mille - robiłem przez niezależnego doradcę. Trochę
    długo to trwało (promocja wiosenna i wniosek złożony zaraz przed wejściem
    tzw. rekomendacji S), ale jestem w sumie zadowolony. Teraz mam 4,06 % w CHF
    (po wydanej decyzji nastąpiła zmiana LIBOR3M - wcześniej 3,76 %) - marża
    banku 2,28 %, 1 % prowizji, 11 pln miesięcznie - ubezpieczenie mieszkania,
    102 pln - ubezpieczenie niskiego wkładu do czasu wpisu do KW, 29 pln -
    życiówka. Kredyt na 150k pln (80k pln hipoteczy w innym banku, 70k pln
    spłata innych celów). Dużo czasu zajęło zebranie wszystkich papierków
    (opinie innych kredytów, kart, itp.), sama decyzja po ok. 1,5 m-ca (ale
    zaznaczam, że wtedy byli zarżnięci wnioskami), potem decyzja i spełnienie
    warunków decyzji (musiałem dostarczyć jeszcze jeden papierek, co znowu
    wydłużyło proces).