  • 1. Data: 2002-08-07 13:42:42
    Temat: ROR jako portmonetka - ktory?
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    witam
    uzywam do tej pory ROR w BZWBK ale tylko jako portmonetke - wlasciwym
    rachunkiem moim jest LGnet skad za darmo sobie do tej portmonetki przelewam
    po 100-200zl by moc wybierac z ATMa na miescie

    ale BZWBK sprawia mi duzo klopotow - jakiej bezsensowne pobrania ktore
    pozniej musze monitowac, skladanie pism, a wszystko trwa miesiacami. teraz
    jeszce tu na grupie sygnalizuje sie podwyzke oplat za to marne konto...

    PYTANIE: jaki bank i jego ROR moga posluzyc do wybierania pieniazkow ?
    kto ma duza siec bankomatow wlasnych bezplatnych lub korzysta bezplatnie
    ATMow innego banku?

    mieszkam w poznaiu i zdaje sobie sprawe ze tu BZWBK jest nie do pobicia ze
    swoimi bankomatami, ale mimo wszystko juz nie chce tego banku...

    czyli pytanie inaczej zadane - ktore banki/sieci maja duzo bezplatnych
    bankomatow i tani ROR do kompletu?

    dziekuje i pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2002-08-07 14:34:54
    Temat: Re: ROR jako portmonetka - ktory?
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    "zbyhó" wrote:

> [...]
    > swoimi bankomatami, ale mimo wszystko juz nie chce tego banku...
    >
    > czyli pytanie inaczej zadane - ktore banki/sieci maja duzo bezplatnych

    Lukas - bankomaty za free te same czyli BZWBK

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-08-07 14:51:14
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Witaj,

    Wyłącznie w celu wybierania forsy z dowolnego ATMa
    posiadam konto w Fortisie. Po prostu z każdego
    automatu oznaczonego logiem VISA wypłacasz ZA DARMO.
    Miesięcznie utrzymanie konta kosztuje 7 zł, karty 1zł.

    Polecam, bo 8 zł/miesięcznie daje Ci swobodę wyboru
    miejsca pobierania gotówki.

    Pzdr,
    Bam

  • 4. Data: 2002-08-08 05:34:47
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > PYTANIE: jaki bank i jego ROR moga posluzyc do wybierania pieniazkow ?
    > kto ma duza siec bankomatow wlasnych bezplatnych lub korzysta bezplatnie
    > ATMow innego banku?

    Jeżeli masz blisko bankomat ING BS, to polecam Ci Maestro pre-paid. Zamiast
    płacić 5 zł miesięcznie za BZWBK wszystkie wypłaty i prowadzenie masz za friko.

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-08-08 07:30:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "zbyhó" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > PYTANIE: jaki bank i jego ROR moga posluzyc do wybierania pieniazkow ?
    > kto ma duza siec bankomatow wlasnych bezplatnych lub korzysta bezplatnie

    PKO BP Superkonto 3zl/mc, pierwsza karta VE gratis, nastepne 10zl co dwa
    lata.
    Tylko wlasne bankomaty bezplatnie, ale za to

    mBank, koszty prowadzenia 0zl, bezplatnie z Euronetow

    Millennium Unikonto 2zl/mc (lub 0zl gdy srednie saldo>500zl), wyplata z
    Euronetow i Millenijnnych po 1zl/szt

    Karta Maestro prepaid ING, cena 10zl, bezplatnie z bankmatow ING (w Poznaniu
    chyba sredni pomysl...)

    > mieszkam w poznaiu i zdaje sobie sprawe ze tu BZWBK jest nie do pobicia ze
    > swoimi bankomatami, ale mimo wszystko juz nie chce tego banku...

    IMHO PKO BP ma taka sam ilosc bankomatow w Poznaniu jak BZWBK

    > czyli pytanie inaczej zadane - ktore banki/sieci maja duzo bezplatnych
    > bankomatow i tani ROR do kompletu?

    PKO BP ok 1600
    Pekao ok.1000

    Oba maja sieci w miare rownomiernie rozmieszczone.
    Pozostale sieci sa typowo regionalne
    Euronet tylko w duzych miastach.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-08-08 09:08:55
    Od: s...@i...pl

    Polecam PKO BP. Nie do pobicia siec bankomatow w calym kraju. Niedawno bylem
    na wakacjach na Mazurach. Jechalem przez cala Polske i w kazdym wiekszym
    miasteczku byl bankomat PKO BP. O Euronetach i innych tego typu wynalazkach
    zapomnij...

  • 7. Data: 2002-08-08 09:26:19
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > mieszkam w poznaiu i zdaje sobie sprawe ze tu BZWBK jest nie do pobicia ze
    > swoimi bankomatami, ale mimo wszystko juz nie chce tego banku...

    pytanie: jak bardzo zależy CI na tym aby był to tylko jeden bank ?
    połączenie mBanku (bez opłat) Lukas Banku (bez opłat) i PKO BP 1 pln albo 3 pln
    jeżlei nie jesteś studentem - da Ci możliwość bezpłatnych wypłat z potężnej
    ilości bankomatów - szczególnie w Poznaniu ( euronety+bzwbk+pko bp)

    Karol Zwiruk

  • 8. Data: 2002-08-08 09:46:19
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > miasteczku byl bankomat PKO BP. O Euronetach i innych tego typu
    wynalazkach
    > zapomnij...

    na wakacje jezdzi sie sporadycznie - bank portmonetke - nalezy wybrac wg
    dostepu i wygody na codzien
    ale oczywiscie mozna placic comiesieczna oplate np dla bepe - bo za rok
    pojedzie sie na wczasy :-)

  • 9. Data: 2002-08-08 09:55:21
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik krab napisał:
> [...]
    > dostepu i wygody na codzien
    > ale oczywiscie mozna placic comiesieczna oplate np dla bepe - bo za rok

    W sytuacjach krytycznych, a takie na urlopie zdarzają się częściej niż
    kiedykolwiek indziej (nieznane miejsce, długie podróże, etc) dochodzi
    niejednokrotnie do potrzeby posiadania gotówki w sposób gwałtowny.
    Wypłacenie w takiej sytuacji np. 2000 zł z prowizją 3% (wypłata kartą
    obcego banku lub wypukłą) ma się nijak do kosztów utrzymania konta w PKO
    BP. Tym m.in. wielu z nas różni się od Niemców, że oni planują i martwią
    sę o przyszłość dużo wcześniej, "niż trzeba". Kto jest bogatszy nie
    podlega dyskusji, podobnie jak istnienie bezpośredniego związku pomiędzy
    tymi sprawami.

    Pzdr: Dogbert