  • 1. Data: 2003-07-17 07:46:46
    Temat: RE: INTELIGO
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Albo soft jest lepszy i przesyła GPRS-em 20 bajtów a nie 100
    > kb za każdym razem.

    Czyj soft ? Przeciez u chyba wszystkich naszych operatorow taryfikacja
    inetu przez GPRS jest za każde rozpoczęte 100kb wiec za 20 bajtów
    zapłaci się tyle samo co za 100 kb.
    Wiec i tak problem lezalby w taryfie operatora

    Wojtek Frabiński

  • 2. Data: 2003-07-17 09:37:39
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Wojtek Frabinski <w...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:000001c34c37$d0acbe80$c...@l...com.pl...

> [...]
    > zapłaci się tyle samo co za 100 kb.
    > Wiec i tak problem lezalby w taryfie operatora

    Nie wiem dokładnie, ale operatorzy chyba liczą te rozpoczęte kilobajty od
    sumy wszystkich transmisji w danym cyklu rozliczeniowym - mylę się?

  • 3. Data: 2003-07-17 13:53:12
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    corner wrote:

    > Nie wiem dokładnie, ale operatorzy chyba liczą te rozpoczęte kilobajty od
    > sumy wszystkich transmisji w danym cyklu rozliczeniowym - mylę się?

    Chciałbym... Na pewno Plus liczy od każdej zaczętej paczki.

    Michał

  • 4. Data: 2003-07-17 14:16:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał Rolka wrote:
    > Chciałbym... Na pewno Plus liczy od każdej zaczętej paczki.

    Idea to samo

  • 5. Data: 2003-07-17 15:44:02
    Od: n...@p...onet.pl

    > Idea to samo

    i ERA też.

  • 6. Data: 2003-07-17 16:26:58
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > Idea to samo

    Era niestety tez :(

  • 7. Data: 2003-07-17 22:15:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Thu, 17 Jul 2003 18:26:58 +0200, Michał Witkowski
    <m...@t...pl> napisał:

    > Era niestety tez :(

    Nie od zaczetej paczki, a w kazdej sesji W PACZKACH po 50 lub 100 kB (w
    zaleznosci od sieci).
    Sesja nie oznacza polaczenia Internetem.
    Sesja jest obligatoryjnie zamykana o polnocy

    Mozna (sprobowac:-) stworzyc takie oprogramowanie, ktore trzyma sesje
    optwarta tak dlugo, jak sie da.

    M.

  • 8. Data: 2003-07-18 09:45:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej Bebenek wrote:
    > Mozna (sprobowac:-) stworzyc takie oprogramowanie, ktore trzyma
    sesje
    > optwarta tak dlugo, jak sie da.

    O ile palm+telefon ladnie mi trzyma - to na przyklad przy sprawdzaniu
    poczty via SE t310 za kazdym razem rozpoczyna nowa sesje i ja konczy
    po sprawdzeniu :(
    Czyli funkcja w telefonie nie do uzycia. I tak, ze w Ideii place 2x29
    groszy.
    A przeciez - gdyby tylko jakos to obnizyli... (bo Pakiety 5MB mga
    sobie w tym wypadku w du** wsadzic, jak licza po te 50kb zawsze...)

  • 9. Data: 2003-07-18 11:00:53
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Michał 'Amra' Macierzyński dnia 2003-07-18 11:45 napisał(a) co następuje:
> [...]
    > A przeciez - gdyby tylko jakos to obnizyli... (bo Pakiety 5MB mga
    > sobie w tym wypadku w du** wsadzic, jak licza po te 50kb zawsze...)

    WAP przez GPRS w Idei - do końca roku jest promocja InterOptimaWAP. Za
    10,70zł miesięcznie masz 5MB do wykorzystania rozliczanych po 10kB.
    Spokojnie wystarcza na miesiąc przy umiarkowanym korzystaniu :-)

    --
    Marek Madej, m...@w...interia.i-to.pl

  • 10. Data: 2003-07-19 17:43:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@w...pl> wrote in message

    > Czyj soft ? Przeciez u chyba wszystkich naszych operatorow taryfikacja
    > inetu przez GPRS jest za każde rozpoczęte 100kb wiec za 20 bajtów
    > zapłaci się tyle samo co za 100 kb.

    Eeeee.... ja mam co 10kb :). Wiekszosc operacji w m-Bankach kosztuje mnie
    0,12PLN + 7%VAT :). Szkoda, ze ten kanal jest tak malo funkcjonalny :(.

    Maciej