  • 1. Data: 2004-06-01 20:18:20
    Temat: Inteligo to jednak debesciaki! ;)
    Od: "Łukasz C." <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Przed chwila postanowilem zobaczyc czy ruch w Inteligo juz troche oslabl (raczej
    nie...) i zajrzalem na moje nowe konto. Jakiez bylo moje zdziwienie, gdy
    stwierdzilem, ze pieniazkow od rana ubylo! Kie licho mysle sobie. Karty jeszcze
    nie aktywowalem (bo i jak?). Hm. Patrze do historii rachunku (2 minuty w plecy
    na wczytanie strony ;), a tu widze transakcje karta ePKO. Wow mysle sobie. Mialo
    byc w pare dni to zrobione, a jest od razu. Jak milo.

    Przejdzmy jednak do sedna. Rzecza, ktora mnie po prostu powalila byly daty
    transakcji wykonanej karta (nie daty ksiegowania, tylko te w opisie):
    6710-02-10
    Czyli Inteligo zainwestowalo w szklana kule i juz teraz wie, ze w roku 6710
    wykonam dwie operacje karta we Wroclawiu na ulicy Zmigrodzkiej. Wasz jogurt,
    tfuuu.... bank tego nie potrafi! ;)

    Pozdrawiam wszystkich Inteligowcow!
    P.S.: Od 40 minut slucham ich muzyczki w telefonie, bo jestem ciekaw reakcji
    konsultanta. :)
    P.S.2: Wlasnie zglosila sie jakas Pani. Jak zobaczyla moja historie rachunku, to
    poszla cos wyjasniac i znow mam muzyczke. :)))

  • 2. Data: 2004-06-01 20:27:31
    Temat: Re: Inteligo to jednak debesciaki! ;)
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > P.S.2: Wlasnie zglosila sie jakas Pani. Jak zobaczyla moja historie
    > rachunku, to poszla cos wyjasniac i znow mam muzyczke. :)))

    Juz nie wroci .... to z mojego doswiadczenia w takich sytuacjach ...

    Szymon

  • 3. Data: 2004-06-01 20:39:57
    Od: "Łukasz C." <m...@p...onet.pl>

    > Juz nie wroci .... to z mojego doswiadczenia w takich sytuacjach ...

    A jednak wrocila!

    Stwierdzila, ze problem zostal zgloszony przelozonemu (szefowi konsultantow???)
    i zeby sprawdzic jutro lub jeszcze lepiej w... czwartek.

    Pozdrawiam!