  • 1. Data: 2009-01-07 14:11:34
    Temat: w co zainwestowac 1000 zl ?
    Od: "Inso" <i...@w...pl>

    prosze o madre opinie. kretynom dziekuje!

  • 2. Data: 2009-01-07 15:35:47
    Temat: Re: w co zainwestowac 1000 zl ?
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Inso" <i...@w...pl> napisał

    > prosze o madre opinie. kretynom dziekuje!

    W zloty pierscionek dla kobiety. Ja tak zrobilem.

    Protz

  • 3. Data: 2009-01-07 15:38:01
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Inso" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > prosze o madre opinie. kretynom dziekuje!

    napisz coś więcej czy bierzesz pod rozwagę jakąś strategię, jakie ryzyko
    możesz zaakceptować i jaki termin wchodzi w grę. To poważna decyzja!

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 4. Data: 2009-01-07 15:40:46
    Od: x <l...@p...fm>

    dekazzze napisał(a):
> [...]
    >

    > napisz coś więcej czy bierzesz pod rozwagę jakąś strategię, jakie ryzyko
    > możesz zaakceptować i jaki termin wchodzi w grę. To poważna decyzja!

    i czy zamierzasz dywersyfikowac

  • 5. Data: 2009-01-07 16:08:50
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Inso" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > prosze o madre opinie. kretynom dziekuje!

    Po tym co piszesz - w psychologa i jakiś dokształt.

  • 6. Data: 2009-01-07 17:29:05
    Od: "piotr" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w piwo

  • 7. Data: 2009-01-07 19:07:29
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 07-01-2009 o 15:11:34 Inso <i...@w...pl> napisał(a):

    > prosze o madre opinie. kretynom dziekuje!

    w siebie, np. masz prawo jazdy? angielski znamy?

  • 8. Data: 2009-01-07 20:27:21
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Forex.

    D.

  • 9. Data: 2009-01-07 23:55:55
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    pomysl logicznie ile i przez jaki czas mozesz to na lokatach czy
    inwestycjach pomnozyc z tego......... słowo pomnożyć oczywiscie to
    zart..............

    ile? 5-25%? na rok? średnio licząc. pamiętaj ze kazda inwestycja, zakladając
    pośrednikow jesli nie wiesz o co kaman, będą wyższe niż potencjalny
    zarobek.........

    i co Ci da te 50-250 złotych? PO ROKU?

    koledzy o języku, pierścionku, piwie chyba mówią najmądrzej............

    jak ich nie chcesz po prostu wydać, to wsadź na lokatę internetową na swoim
    koncie, niech leżą i nie będą swędziały, przydadzą się kiedyś tam, ale
    trudno mówić o inwestowaniu.

    albo otwórz sobie internetowy e-makler i pobaw się kupowaniem akcji - moze
    coś sobie do tego dorzucisz w ten sposób.

    Sebastian

  • 10. Data: 2009-01-15 00:20:29
    Od: fatso <f...@n...com>

    Kup los na loterii Euromillions. Mozez to zrobic on-line.
    W UK to kosztuje 1.5 funta i jakis scierwojad z Kontynentu wygral w
    ub.piatek
    moje 51 mln funtow. A ja je juz wydalem mentalnie rzecz biorac, planowalem
    wykupic produkcje srebra od KGHM i z tego proszku kazac sobie odlac moj
    wlasny pomnik.
    Co jeszcze pozytecznego mozesz zrobic z 1 tys zl? Ja bym wykupil
    abonament do
    jakiegos lokalnego burdelu albo zainwestowal w ocalenie wieczne oddajac
    szmal
    Ojcu Rydzykowi na jego wiercenia w poszukiwaniu Diabla.

    fatso