  • 1. Data: 2009-02-18 20:30:50
    Temat: Pytanie do Anatola.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Anatolu drogi, z czego Donek wybuduje ci te drogi i oczyszczalnie, jak
    Eurosy które dostał od Unii na naszych oczach zamienia na złotówki ...

    Ministerstwo Finansów wymieniło część funduszy UE
    http://tiny.pl/v3fn

    ... które na końcu ataku spekaulacyjnego i załamaniu wartości P:LN będą
    warte tyle co rolka papieru toaletowego ?.

    Endriu

  • 2. Data: 2009-02-18 20:33:38
    Temat: Re: Pytanie do Anatola.
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:
> [...]
    >
    > ... które na końcu ataku spekaulacyjnego i załamaniu wartości P:LN będą
    > warte tyle co rolka papieru toaletowego ?.

    rolka paieru bedzie wicej warta - nie potnie ci 4liter jak bedziesz ja
    uzywac ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 3. Data: 2009-02-18 21:07:17
    Od: "arek_w" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał
> [...]
    > http://tiny.pl/v3fn
    >
    > ... które na końcu ataku spekaulacyjnego i załamaniu wartości P:LN będą warte tyle

    Wypłaty dopłat lub wypłaty dla beneficjentów programów
    restrukturyzacyjnych np: Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    muszą być realizowane w PLN.
    Ostatni program ARiMR 2004-2006 i wymiana otrzymanych eur z UE na pln
    począwszy od wiosny 2004 również (między innymi) spowodowały umocnienie pln.
    Co by nie mówić spore kwoty eur są (i muszą być) systematycznie wymieniane.
    Dlatego rząd przyśpieszył rozpatrywanie wniosków o dofinansowanie
    projektów dot. rozwoju regionalnego.
    Mamy z jednej strony transfer zysków na zachód do firm matek,
    z drugiej pieniądze pomocowe z UE.
    Arek

  • 4. Data: 2009-02-18 21:19:09
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Anatolu drogi, z czego Donek wybuduje ci te drogi i oczyszczalnie, jak
    > Eurosy które dostał od Unii na naszych oczach zamienia na złotówki ...

    Właśnie za te złotówki. Wcześniej EUR były wymieniane w NBP (po zancznie
    gorszych kursach) a Skrzypek chował je do skarbonki.

    Anatol

  • 5. Data: 2009-02-18 21:35:47
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    > ... które na końcu ataku spekaulacyjnego i załamaniu wartości P:LN będą
    > warte tyle co rolka papieru toaletowego ?.

    Nie beda. Bylo przegiecie w jedna strone, teraz mamy w druga. Z czasem
    sytuacja wroci do normy. Nie panikowac i zarabiac.

  • 6. Data: 2009-02-18 22:55:42
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    > Anatolu drogi, z czego Donek wybuduje ci te drogi i oczyszczalnie, jak
    > Eurosy które dostał od Unii na naszych oczach zamienia na złotówki ...

    Juz nigdy nie powtorzy sie taka OKAZJA zeby sprzedac euro po 4,90.
    To byl majsztersztyk.
    Teraz powinno sie te euro odkupic po 4,50 i po zabawie.

    Pester

  • 7. Data: 2009-02-18 22:57:36
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Juz nigdy nie powtorzy sie taka OKAZJA zeby sprzedac euro po 4,90.
    > To byl majsztersztyk.
    > Teraz powinno sie te euro odkupic po 4,50 i po zabawie.
    >
    > Pester

    ok szybkie pytanie skąd wiesz
    dla mnie sufit był 4,10; moja porazka prognostyczna

  • 8. Data: 2009-02-18 22:59:54
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "skippy" <m...@o...the.moon> wrote in message

    > Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ok szybkie pytanie skąd wiesz
    > dla mnie sufit był 4,10; moja porazka prognostyczna

    Nie wiem.
    Jesli uwazasz zasadnie, ze sufit byl juz na poziomie 4,10, to tym bardziej
    sie oplacalo!

    Pester

  • 9. Data: 2009-02-18 23:06:05
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Pester wrote:

    > Juz nigdy nie powtorzy sie taka OKAZJA zeby sprzedac euro po 4,90.

    Oj zebys sie nie zdziwił!

    --
    in

  • 10. Data: 2009-02-19 08:41:43
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

> [...]
    >
    > ... które na końcu ataku spekaulacyjnego i załamaniu wartości P:LN będą
    > warte tyle co rolka papieru toaletowego ?.

    Zobaczymy, ja dziś idę dziś do kantoru sprzedać te zapomniane funciaki i
    euro ktróre znalazłem w szufladzie.

    Bartłomiej Miara