  • 1. Data: 2009-02-18 17:08:49
    Temat: A jednak interwencja...
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    A jednak interwencja
    http://tiny.pl/v39w

    "[...] Jeszcze przed krytycznym odbiciem na giełdzie widzieliśmy wzmocnienie
    się złotego na rynku walutowym, co wzbudziło plotki o możliwej rządowej
    interwencji. Jak się okazało popołudniu Ministerstwo Finansów przyznało, że
    wymieniło część środków europejskich na rynku walutowym. Poziom 4,92 zł za
    euro był ostatnim możliwym przed nieuchronnym testowaniem 5 złotych. Na
    razie interwencja okazała się skuteczna, ale dopiero za kilka dni będzie
    można mówić o jej trwałości. [...]"

    Czyli powtóka "czarenej srody".....
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Czarna_%C5%9Aroda

    Endriu

  • 2. Data: 2009-02-18 17:32:38
    Temat: Re: A jednak interwencja...
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    >A jednak interwencja
    > http://tiny.pl/v39w

    1. To nie interwencja w klasycznym tego słowa znaczeniu.
    2. Już tak robiono wcześniej w Polsce.
    3. Brawo Donek.

    Bartłomiej Miara

  • 3. Data: 2009-02-18 17:34:13
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    > A jednak interwencja

    Czy na pewno interwencja? Ten rząd mówi tak wiele sprzecznych ze sobą rzeczy,
    że nie zdziwiłbym się, gdyby to była nieprawda. No bo jak można w jednym
    zdaniu powiedzieć, że Kaczyńscy nie wykorzystali szansy na wejście do strefy
    euro, gdy warunki były najkorzystniejsze, a w drugim, że teraz są bardzo
    korzystne warunki.
    Wg mnie przyszedł czas na korektę po silnych wzrostach, no i nadarzyła się
    okazja, żeby postraszyć i się pochwalić. Myśmy, nie chwaląc się, to sprawili.
    kc

  • 4. Data: 2009-02-18 17:39:03
    Od: sorden <s...@w...pl>

    jesli 3.80 na dolcu to jest sukcesz i radosc w nrodzie, to znaczy ze 4.50
    juz niebawem. Zapiac pasy! ;)

    --
    in

  • 5. Data: 2009-02-18 17:46:15
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Czy na pewno interwencja? Ten rząd mówi tak wiele sprzecznych ze sobą
    > rzeczy,
    > że nie zdziwiłbym się, gdyby to była nieprawda.

    http://stooq.pl/q/?s=wig20&c=1d&t=c&a=lg&b=0

    Endriu

  • 6. Data: 2009-02-18 17:55:51
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    > http://stooq.pl/q/?s=wig20&c=1d&t=c&a=lg&b=0

    Chyba rozumiem co chcesz przez to powiedzieć. Korelacja. Korekta tam, no to i
    tu.
    kc

  • 7. Data: 2009-02-18 19:47:04
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " kc"

> [...]
    > strefy
    > euro, gdy warunki były najkorzystniejsze, a w drugim, że teraz są bardzo

    Gdzie tu jest sprzeczność.
    Powtórz logike.

  • 8. Data: 2009-02-18 19:51:19
    Od: Bufon z PO <i...@i...invalid>

    On Wed, 18 Feb 2009 18:32:38 +0100, Bart?omiej Miara wrote:

    > Witam!
    >
    > U?ytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > 3. Brawo Donek.

    klaszcz klaszcz PO-ciemnota PO-ciemnocie zgotowala ten los
    "Wolny rynek" i "plynny kurs zlotego" w/g Donka LOL
    i najlepsze:
    "Musialem bo zlotowka jest naszym dobrem narodowym"

  • 9. Data: 2009-02-18 19:57:27
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Gdzie tu jest sprzeczność.
    > Powtórz logike.

    Zgódź się przynajmniej z tym, że duża niekonsekwencja. Kiedy więc będzie
    niekorzystnie? Jak będzie euro po 10 zł?, 15zł? To po co teraz interweniować
    jeżeli jest korzystnie?

    kc

  • 10. Data: 2009-02-18 20:43:50
    Od: "root" <r...@v...pl>

    > jesli 3.80 na dolcu to jest sukcesz i radosc w nrodzie, to znaczy ze 4.50
    > juz niebawem. Zapiac pasy! ;)

    Popieram i podnioslbym target.

    P.S.
    Takie interwencje to z kolega robimy po kolacji. Smiac sie czy plakac? Sam
    nie wiem