  • 21. Data: 2022-03-23 20:00:02
    Temat: Re: Przeniesienie danych karty
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-03-23 o 19:12, Slavekk pisze:

    > Przeczytaj co sam napisałeś (jest na górze) i pokaż gdzie TO jest
    > "NIGDY- nie płaciłem za cokolwiek w serwisie bookingowym"

    Mój post z 16.31
    cytuję:

    "Nigdy nie płaciłem za hotel online z góry (ani z dołu) -
    zawsze w terminalu - kiedyś dawno temu jeszcze w żelazku, więc
    na pewno w transakcjach związanych z bookingiem nie było
    takiej szansy, żeby coś było online czy z profilu płacone i dodane"

    Czy się nie liczy, bo nie jest dosłownie?

  • 22. Data: 2022-03-23 20:03:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-03-23 o 20:00, cef pisze:

    > Mój post z 16.31

    Tzn post z dnia 20.03.2022 bo mowa jest o uważnym czytaniu
    wątku a nie tego cytowanego posta, w którym chciałeś znaleźć to NIGDY