    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Subject: Przelewy w systemie internetowym BPH
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: 29 Dec 2015 12:07:15 GMT

    Czy ktoś potrafi mi wytłumaczyć dlaczego gdy mamy zainstalowany komponent
    w Firefoksie, to dla odbiorców zaufanych wymagany jest klucz do
    certyfikatu. Gdy komponent jest niezainstalowany w Firefoksie lub Chrome,
    to dla zaufanych klucz do certyfikatu nie jest sprawdzany. Czy to tak
    powinno działać?
    Nie sprawdzałem co dzieje się dla odbiorców niezaufanych.