  • 1. Data: 2005-07-21 10:18:22
    Temat: Nordea - zatajona zmiana TOiP
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Witam,
    nie wiem czy ktoś z was już zauważył, ale Nordea zataiła, że zmenił się
    koszt zleceń stałych z 0,40 zł na 0,60, czyli o 50%. Nigdzie nie ma
    słowa o tym, co niniejszym potępiam i rozważam zmianę banku.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2005-07-21 12:28:52
    Temat: Re: Nordea - zatajona zmiana TOiP
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczyński" <w...@w...org> napisał w
    wiadomości news:dbnssl$ju1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > koszt zleceń stałych z 0,40 zł na 0,60, czyli o 50%. Nigdzie nie ma
    > słowa o tym, co niniejszym potępiam i rozważam zmianę banku.

    Ja zauwazylem. Dodatkowo podwyzszono cene za przelew "papierowy" z
    4,50 zł do 5,00 zł. !!

    marekz

  • 3. Data: 2005-07-21 18:21:41
    Od: "mimi" <b...@w...pl>

> [...]
    >wiadomości news:dbnssl$ju1$1@inews.gazeta.pl.. .
    >
    >Ja zauwazylem. Dodatkowo podwyzszono cene za przelew "papierowy" z

    ???
    jak to? kliknij na "Ważne informacje" -> WAŻNE ZMIANY W OFERCIE BANKU
    https://www.nordeasolo.pl/
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2005-07-21 19:31:05
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "mimi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ???
    > jak to? kliknij na "Ważne informacje" -> WAŻNE ZMIANY W OFERCIE
    > BANKU
    > https://www.nordeasolo.pl/

    Link ten opisuje program Nordea Benefit dla klientow indywidulanych.
    Oplaty, o ktorych pisalem dotycza natomiast rachunkow eFirma+ (i
    prawdopodobnie takze eFirma zwyklego).

    marekz

  • 5. Data: 2005-07-21 19:41:00
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "mimi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ???
    > jak to? kliknij na "Ważne informacje" -> WAŻNE ZMIANY W OFERCIE BANKU
    > https://www.nordeasolo.pl/

    Problem w tym, że ten link mówi jedynie o zmianach dla klientów
    indywidualnych. Ja co prawda nie napisałem tego wcześniej - jak właśnie
    widzę - ale chodziło mi o konto dla firm. O nich - ani słowa.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko