    From: Łukasz Bujko <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻ
    Date: Fri, 7 Oct 2011 12:23:19 -0700 (PDT)

    Witam serdecznie.

    Mam nadzieję, że znajdzie się choć jedna osoba, która mnie troszkę
    uspokoi bo problem dla mnie jest dosyć duży, ale po kolei.
    Pieniążki z norweskiej nordei zostały wysłane dokładnie 22 września
    2011 roku ok 7:00 rano. Mamy dziś 7 października 2011 a pieniążki
    jeszcze nie wróciły z powrotem do Nordei w Norwegii. Wszelkie próby
    odszukania jakichkolwiek informacji co się z nimi dzieje graniczą z
    cudem. Żeby było wszystko jasne to ja w tej sytuacji chciałbym
    wiedzieć tylko gdzie one (te pieniądze) teraz mogą się podziewać i w
    którą stronę zmierzają. Głęboko wierzę, że do Norwegii wrócą na pewno
    tylko ile to jeszcze może potrwać. Obsługa w Banku BGŻ oznajmiła, że
    oni nie widzą żeby te pieniądze w ogóle chciały wejść na zamknięte
    konto, po czym dodano, że oni wcale nie muszą już ze mną rozmawiać bo
    ja przecież nie jestem już ich klientem (głęboko ubolewam, że nie było
    dyrektora). Czy jest możliwe, żeby Bank centralny w Polsce czy coś
    takiego przetrzymywał pieniądze z jakiegoś powodu? Ile średnio to
    trwa? Zaczyna się już trzeci tydzień i nie bardzo wiem co w tej
    sytuacji robić. Dodam, że konto w tej norweskiej nordei jest
    obserwowanie non stop po kątem powrotu. Bardzo proszę o pomoc i z góry
    dziękuję.