    From: "Kucharz" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew, ktorego nie chcialem
    Date: Mon, 12 Jan 2004 12:11:54 +0100

    Witam. Na rachunek w Inteligo otrzymalem dzis przelew... niby ok, tyle
    tylko, ze nic mi na ten temat nie wiadomo (zadna ze znanych mi osob nie
    wplacala pieniedzy). W tytule przelewu jest imie i nazwisko, miejscowosc,
    numer konta /chyba tej osoby, ktora to wplacala - czy tez UP/ oraz wpis
    "Tytuł: SPŁATA DŁUGU Wpłata w UP nr:....." - nie znam tej osoby, a i
    pozyczek nie udzielalem w ostatnim czasie :)

    Co mam z tym zrobic? Mam sie zglosic do Inteligo ze to nie sa moje pieniadze
    i maja sie skontaktowac z nadawca przelewu, czy to raczej bank sie do mnie
    odezwie? Kwota niby niewielka (1 000 zl) ale dla kogos na pewno jest wazny
    ten przelew..

    pozdrawiam,
    Kucharz