  • 1. Data: 2003-11-15 19:03:49
    Temat: Przelew do USA (zrobione)
    Od: "Dawid" <g...@p...fm>

    Witam!

    Dość nie dawno pytałem się na grupie jak
    najtaniej zrobić przelew na konto w Republic Bank of Chicago.
    W końcu zrobiłem to przez Bank Millenium.

    Bank Millenium wziął prowizję 28zł, do kwoty przelewu dodałem
    10$ (na ewentualne prowizje banków pośredniczących) i okazało
    się, że właśnie dokładnie tyle one wzięły :), więc cała prowizja wyniosła
    około 70zł, pieniądze szły około 5 dni.

    pozdrawiam serdecznie
    i dziękuję za wcześniejszą pomoc
    Dawid

  • 2. Data: 2003-11-15 19:44:11
    Temat: Re: Przelew do USA (zrobione)
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Dawid napisal/a:

    > Bank Millenium wziął prowizję 28zł, do kwoty przelewu dodałem
    > 10$

    jest jeszcze tańszy sposób, z tym że do wykorzystania wyłącznie do obsługi
    płatności za towary na znanych aukcjach - www.bidpay.com
    W myśl hasła "Polak potrafi", jeżeli po drugiej stronie oceanu jest Twój
    kumpel albo rodzina (a nie np. uczelnia, poważna firma itp.), można zrobić
    tak - koleś wystawia na ebay.com jakiś "wirtualny" przedmiot, ty kupujesz w
    ramach "Buy it now!", wpisujesz dane aukcji na stronach bidpay i dajesz
    sobie obciążyć kartę kredytową albo inteligo. Bidpay bierze za to $4.95 i
    wysyła money order do sprzedawcy, któremu masz zapłacić za towar (przelać
    kasę). Dodajmy do tego ewentualne koszty, prowizje związane z wystawieniem
    towaru - koszty całej operacji powinny wynieść poniżej 30 złotych.

    Zbig.

  • 3. Data: 2003-11-15 20:45:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Dawid" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > 10$ (na ewentualne prowizje banków pośredniczących) i okazało
    > się, że właśnie dokładnie tyle one wzięły :), więc cała prowizja wyniosła

    Jaka kwota przelewu??

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2003-11-15 21:13:43
    Od: "Dawid" <g...@p...fm>

    > Jaka kwota przelewu??

    tylko 260zł

  • 5. Data: 2003-11-15 21:41:31
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > wyniosła

    > tylko 260zł

    Hmm... gdyby tak przeliczyć procentowo...
    Przelew poszedł z opcją SHA czy jak?

    Pix

  • 6. Data: 2003-11-15 22:26:46
    Od: "Dawid" <g...@p...fm>

    > Hmm... gdyby tak przeliczyć procentowo...
    > Przelew poszedł z opcją SHA czy jak?

    SHA? hmmmm....? nie wiem, nie miałem jakiegoś
    wyboru, więc chyba standardowo (cokolwiek to oznacza :)))

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-11-16 00:17:54
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > 10$ (na ewentualne prowizje banków pośredniczących) i okazało
    > się, że właśnie dokładnie tyle one wzięły :), więc cała prowizja wyniosła

    Ja bym taka usluge zrobil w 1 dzien za cene 10zl :P
    I nie byloby takich prowizji. Czysta wplata na konto.

  • 8. Data: 2003-11-16 10:27:43
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisal/a:

    > Ja bym taka usluge zrobil w 1 dzien za cene 10zl :P
    > I nie byloby takich prowizji. Czysta wplata na konto.

    chwalisz się (1), czy składasz ofertę (2)? ;-))

    jeżeli (1) - to czy możesz rozwinąć wątek (jak to zrobić)?
    jeżeli (2) - to z całym szacunkiem, ale może ktoś się za chwilę pojawi, kto
    by zrobił to jeszcze taniej - "ludzie przysyłajcie mi 260 zł a ja za
    złotówkę wyekspediuję to gdzie tylko chcecie w 5 minut na dowolne konto na
    dowolnym kontynencie - znacie mojego maila na onecie, więc transakcja jest
    bezpieczna " :))))

    Zbiggy.

  • 9. Data: 2003-11-16 10:34:02
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Ja bym taka usluge zrobil w 1 dzien za cene 10zl :P
    > I nie byloby takich prowizji. Czysta wplata na konto.

    to napisz jak cwaniaku

  • 10. Data: 2003-11-16 10:49:30
    Od: "zbiggy" <z...@W...onet.pl>