  • Data: 2006-05-29 15:56:59
    Temat: Prośba o sprostowanie [mBank]
    Od: Zdunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tego co wiem to oprocentowanie na koncie eMax plus wynosi 3,60% w
    skali roku. A na koncie mLokata 3,60% w zależności na ile miesięcy sobie
    wezmę. Załóżmy że mam taką sytuację:

    Jest sobie 10 000 zł (skąd je wziąść hehe). Gdy dam to na lokatę eMax
    plus to w ciągu roku zwiększy mnie się o te 3,60%. Gdy taką samą kwotę
    dam na mLokatę 2-miesięczną to otrzymam taką samą kwotę po 2-óch
    miesiącach jak w przypadku eMax plus? Dobrze ja rozumję?

    Ps.: Piszę ten temat dlatego, ponieważ mam zamiar co dopiero założyć
    sobie konto w mBanku. Jednakże przy rejestacji mam pole wyboru różnych
    rachunków. eKonto to podstawa. Dlatego nie wiem czy dobrać sobie jeszcze
    eMax plus, czy może później założyć sobie mLokatę. Co radzicie. Może
    jakieś własne sugestie, spostrzeżenia. Będę wdzięczna. Jeśli jakieś
    głupoty popisałam to przepraszam, ale to moje pierwsze spotkanie z
    bankiem. Od rana wertuję regulaminy, porównuję konta i sama już nie wiem :-]