  • 11. Data: 2013-03-01 05:06:10
    Temat: Re: Prośba o akceptację...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" kgp7us$utn$...@d...me

    > Najwyraźniej system mBanku nie weryfikuje poprawności numeru telefonu...

    Pojmuję. Ale... Ja mam telefon właśnie w mBanku. To nie przeszkadza? ;)
    Chyba muszę zebrać się ;) i przenieść numer do PLAy.

    Plus-->Era-->mBank-->Play

    Era to zły wybór. I chyba mogłem z tego zrezygnować
    przed czasem, powołując się na niedotrzymanie umowy,
    czyli zwiększenie kosztu usługi związane z podniesieniem
    VAToliny -- toż nikt Erze nie kazał utrzymywania ceny netto.

    Przy Erze każdy op jest dobry, ale IMO mBank to strata forsy.
    Mam na koncie chyba 15 złotych i za parę tygodni mBank zechce
    kolejne 5 plnów na 2 miesiące -- a ja nie mam z kim gadać. :)

    Play chyba zadowoli się dychą na rok -- 5 na start i 5 na rok.
    Nie wiem, co później, ale być może kolejny rok za 5 plnów. :)

    W efekcie wzmożenia represji (miastowi represjonują,
    bo im brak szmalu w mieście -- a brak, bo to pierdoły
    niegospodarne) nie dostaję refundacji. Muszę zatem
    i ja ciąć swoje koszty... Takie życie... Kilka lat
    temu dostawałem miesięcznie 15 plnów w ramach refundacji
    komórkowej. Teraz tego nie mam. W ogóle mam coraz gorsze
    warunki finansowe -- miastowi źle traktują firmę, której
    błogosławił sam Jan Paweł II, nasz największy rodak... ;)
    Prezydent Truskolaski na pewno pójdzie do piekła. Jak on
    może tak jawnie drwić z największych świętości polskich
    i katolickich, czyli powszechnych?!?!?!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'