  • 1. Data: 2003-09-18 11:29:22
    Temat: Promocja kredytu mieszkaniowego w PKO BP
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PKO Bank Polski w okresie od 22 września do 31 października br. zachęca
    wszystkich planują-cych budowę, zakup domu lub mieszkania, albo jego
    wykończenie do skorzystania z promocji kre-dytu mieszkaniowego WŁASNY KĄT.
    calosc http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3249

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-09-18 11:53:20
    Temat: Re: Promocja kredytu mieszkaniowego w PKO BP
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bkc4uv$bnn$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wszystkich planują-cych budowę, zakup domu lub mieszkania, albo jego
    > wykończenie do skorzystania z promocji kre-dytu mieszkaniowego WŁASNY KĄT.

    No to sie pospieszylem. Dostalem kredyt tydzien temu (ponizej 100tys PLN) i
    zaplacilem prowizje 1,8%. :-(
    Nienawidze promocji! ;-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 3. Data: 2003-09-18 13:41:23
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > No to sie pospieszylem. Dostalem kredyt tydzien temu (ponizej 100tys PLN) i
    > zaplacilem prowizje 1,8%. :-(
    > Nienawidze promocji! ;-)
    > Pzdrwm.
    > Lopez de Bytom en Silesia

    Podobna promocja będzie w KB. Czytałem o tym w jednym z Oddziałów. Ale
    szczegółów nie znam. Tensor1

    PS1. KB pdwyższyło od września prowizję z 0,9% do 1,2% ale w ramach promocji
    mają ja zmniejszyć - nie wiem do ilu.

    PS2. Tego typu promocje są jak najbardziej interesujące w odróznieniu od
    promocji, w których przez rok obniża się oprocentowanie a póżniej drastycznie
    podnosi.

  • 4. Data: 2003-09-19 06:01:51
    Od: "Rafal" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bkc69i$fkj$1@news.onet.pl...

    KĄT.

    > No to sie pospieszylem. Dostalem kredyt tydzien temu (ponizej 100tys PLN)
    > zaplacilem prowizje 1,8%. :-(
    > Nienawidze promocji! ;-)

    moj wniosek jeszcze lezy, wiec ciekawe czy mnie obejmie ta promocja .....