  • 1. Data: 2003-09-18 10:18:29
    Temat: Dziura budżetowa a inwestowanie
    Od: "KaeL" <e...@W...onet.pl>

    Witam,

    Tak słucham radia i już się boję - w co mogę bezpiecznie zainwestować?
    Czy w świetle ostatnich pesymistycznych wiadomości znacie jakiś ranking
    rodzajów inwestycji (według kryterium: bezpieczeństwo)? Myślałem dotąd o
    lokatach i funduszu obligacyjnym. Na razie mam tylko to pierwsze...

    Pozdro, KaeL

  • 2. Data: 2003-09-18 11:21:10
    Temat: Re: Dziura budżetowa a inwestowanie
    Od: "daniel" <d...@p...fm>

    Witam
    szykuja sie niespokojne czasy :((
    proponuje inwestycje w djamenty

    Pozdr
    Dan

  • 3. Data: 2003-09-18 12:41:39
    Od: "KaeL" <e...@W...onet.pl>

    > proponuje inwestycje w djamenty
    Tylko, że ja pytałem poważnie.
    nikt nie ma rozsądnych pomysłów? Lepszych niż exporess do Berlina i wpłata do
    jakiegoś banku AG?
    KaeL

  • 4. Data: 2003-09-18 13:12:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    KaeL wrote:
    > Tylko, że ja pytałem poważnie.
    > nikt nie ma rozsądnych pomysłów? Lepszych niż exporess do Berlina i
    > wpłata do jakiegoś banku AG?

    Zainwestuj w posiadlosc ziemska. Zawsze z ziemi sie wyzywisz...

  • 5. Data: 2003-09-18 13:16:52
    Od: m...@t...pl.NO.SPAM (Witek Mozga)

    >Tylko, że ja pytałem poważnie.

    Ja mysle, ze odpowiedz Daniela mozna potraktowac zupelnie powaznie.
    Jesli sytuacja na swiecie nadal bedzie zmierzac w kierunku, w ktorym
    zmierza obecnie, to inwestycje w diamenty czy zloto moga okazac sie
    najtrafniejsze, bo w razie jakiejs wiekszej poruchawki wartosc
    papierów a tym bardziej pieniedzy wirtualnych moze sie mocno
    zdewaluowac. :(

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 6. Data: 2003-09-18 13:27:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Witek Mozga wrote:
> [...]
    > najtrafniejsze, bo w razie jakiejs wiekszej poruchawki wartosc
    > papierów a tym bardziej pieniedzy wirtualnych moze sie mocno

    Ekhem - w diamenty to ja bym nie radzil raczej. Jest ogolna nadprodukcja i
    tylko dzieki sprawnej kacji marketingowej ceny sa takie jakie sa. Popatrz
    kto jest glownym "producentem" (jaka firma) i poczytaj o jej dzialalnosci...
    zloto jest ok, ale jak na razie to tylko stracic mozna bylo jak sie zle
    wybralo moment zakupu - no i nie idzie do gory :)
    To lepiej kupic akcje jakis blu czipow :D zagranamicznych, albo w ziemie
    ladowac. Wybudowac bunkier z okienkami strzelniczymi, obok chalpe postawic i
    juz

  • 7. Data: 2003-09-18 13:33:45
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > najtrafniejsze, bo w razie jakiejs wiekszej poruchawki wartosc
    > papierów a tym bardziej pieniedzy wirtualnych moze sie mocno

    Spoko, spoko, w międzyczasie znowu się pogorszy, wróci pomysł
    opodatkowania majątku i posiadane diamenty wraz z ich wyceną oraz info
    w której szafce leżą trzeba będzie zgłosić w urzędzie skarbowym...

  • 8. Data: 2003-09-18 13:34:37
    Od: m...@t...pl.NO.SPAM (Witek Mozga)

    >Ekhem - w diamenty to ja bym nie radzil raczej. Jest ogolna nadprodukcja i

    Nie musza byc diamenty, chodzilo mi o ideę :)
    Nie papier i e-money (a jak pradu znowu zabraknie nie dja Bog n
    dluzej??), tylko namacalny towar moze byc ziemia jak sugerujesz (i
    dobry karabin pod łózkiem ;)).

    >To lepiej kupic akcje jakis blu czipow :D zagranamicznych, albo w ziemie
    >ladowac. Wybudowac bunkier z okienkami strzelniczymi, obok chalpe postawic i

    akcje to tylko papier :(

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 9. Data: 2003-09-18 13:35:17
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > najtrafniejsze, bo w razie jakiejs wiekszej poruchawki wartosc
    > papierów a tym bardziej pieniedzy wirtualnych moze sie mocno

    W złoto to jeszcze rozumiem ale diamenty to chyba też robi się
    ryzykowne. Ostatnio oglądałem program o sztucznej produkcji
    diamentów. Technika w tym kierunku poszła tak do przodu że
    obecnie najlepsi eksperci z firm jubilerskich nie są w stanie odróżnić
    naturalnych od sztucznie wyprodukowanych, za kilka lat świat może
    zostać zalany tanimi (w porównaniu do dzisiejszych cen) diamentami.
    Wobec powyższych zalecam ostrożność w tego typu inwestycje.

    pozdrawiam
    axell

  • 10. Data: 2003-09-18 13:42:31
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > To lepiej kupic akcje jakis blu czipow :D zagranamicznych,

    ... najlepiej z branży internetowej ;-)

    > albo w ziemie ladowac. Wybudowac bunkier z okienkami strzelniczymi,
    > obok chalpe postawic i juz

    ... można czekać na urzędnika który wyceni nieruchomość i wymierzy
    podatek katastralny ;-)

    Ech, jak to czasami człowiekowi bycie na kredycie zamiast z
    oszczędnościami poprawia humor, mniej do stracenia...