  • 1. Data: 2010-03-18 17:39:52
    Temat: [Promocja] VISA RBP + najwiecej transakcji = wyjazd do RPA
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Od poniedzialku trwa konkurs RBP, 3 osoby ktore wykonaja najwiecej
    transakcji kartami VISA 2010 FIFA World Cup, beda mogly odwiedzic RPA
    podczas mistrzostw :).

    PIŁKA, EMOCJE, AFRYKA!
    Zbliżają się Mistrzostwa Świata FIFA w Piłce Nożnej RPA 2010.

    Z kartą kredytową ze znakiem Visa 2010 FIFA World CupT masz szansę zobaczyć
    pierwszy mundial w Afryce na własne oczy!

    Maksymalna kwota przelewu jest równa niewykorzystanemu limitowi na Twojej
    karcie, więc możesz wypłacić więcej środków i wykorzystać nadwyżkę na coś
    przyjemniejszego, niż płacenie podatków!

    Jak wygrać?
    To proste! W okresie trwania promocji (od 15 marca do 30 kwietnia 2010 r.)
    dokonaj jak największej liczby transakcji bezgotówkowych o wartości min. 15
    PLN każda.

    Co można wygrać dzięki Visa?
    jeden z 3 podwójnych biletów na mecz Mistrzostw Świata FIFA w Piłce Nożnej
    wraz z przelotem i zakwaterowaniem
    jedną z 500 piłek adidas Jabulani, oryginalnych replik oficjalnej piłki 2010
    FIFA World CupT
    http://www.raiffeisen.pl/#/ContentPresentation?ulang
    =pl&ucolumn=1&uprop_initName=homePage_2d_landingSite
    _2d_rpa2010_5f_ls&uprop_path=_2f_homePage_2f_landing
    Site&uprop_title=Promocja_20_VISA&bcp=true&uorder=2&
    bcc=false

    Banki sie ucza, bo coraz bardziej restrykcyjne sa Regulaminy ;).

    MK

  • 2. Data: 2010-03-31 11:31:01
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Od poniedzialku trwa konkurs RBP, 3 osoby ktore wykonaja najwiecej
    > transakcji kartami VISA 2010 FIFA World Cup, beda mogly odwiedzic RPA
    > podczas mistrzostw :).
    (...)
    > Banki sie ucza, bo coraz bardziej restrykcyjne sa Regulaminy ;).
    >
    > MK

    Z tą nauką to tak sobie... ;-)
    Gdyby czytać literalnie ten regulamin, to w promocji bierze się udział
    automatycznie... i co gorsza przymusowo. Wystarczy tylko mieć tę kartę i nią
    płacić oraz kiedyś (bo nie jest powiedziane, że obecnie) zgodzić się na
    otrzymywanie "bankowego spamu elektronicznego" i tej zgody dotąd nie odwołać.
    A w przypadku wygranej, jeśli nie chce się jej odebrać, trzeba PISEMNIE
    zrezygnować. Czyli tak - o nic nie prosiłem, o nic się nie ubiegałem, ale
    zmuszają mnie, żebym zajmował pisemnie stanowisko w sprawie.

    m23m

    P.S. Może i lubię piłkę, ale żeby zaraz przez to na południe Afryki lecieć... :P