  • 1. Data: 2010-08-10 19:36:46
    Temat: Prognoza SP500 - specjalnie dla Endriu
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jak zwykle zamiast duzo pisac o danych makro i innych glupotach, z ktorych
    analizowania zyja analitycy i ekonomisci wstawiam dwa obrazki
    przedstawiajace moje prognozy.

    - Pierwszy obrazek zawiera prognoze dla WIG z 25.06.10, nadal aktualna,
    zaklada duzy zjazd WIG.
    - Drugi obrazek pokazuje moja dzisiejsza prognoze dla SP500 zakladajaca tez
    duzy zjazd od teraz do grudnia 2012, co zreszta doskonale zgrywa sie z
    powyzsza prognoza dla WIG20.

    hyy.pl/images/64Wig_Dieter.png
    www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/18953a249c66024f.
    html

    Cala tajemnica SP500 tkwi w tym, ze powtarzamy lata dwudzieste w translacji
    czasowej 847 miesiecy.
    Co ciekawe niedawno czytalem prognozy topowych, polskich analitykow
    zakladajace wzrost indeksow do 2013 roku. Idealnie ujemna korelacja z moja
    prognoza i to mnie bardzo cieszy.

    Jezeli chodzi o Twoje drugie pytanie, to nie bardzo wiem o co Ci w nim
    chodzi. Jasniej prosze.

    Pozdrawiam,
    Dieter

  • 2. Data: 2010-08-11 19:58:17
    Temat: Re: Prognoza SP500 - specjalnie dla Endriu
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Jezeli chodzi o Twoje drugie pytanie, to nie bardzo wiem o co Ci w nim
    > chodzi. Jasniej prosze.

    Weżmy np. MACD. Dla dzisiejszych "Bossowskich" danych: (close 2469)
    MACD (12,26) wynosi 38.55. Wartość Signal (12,26,9) 43.06 (Signal
    powyżej MACD). Aby MACD zrównał się z Signal (nastąpiłby sygnał kupna)
    indeks FW20WS musiałoby jutro urosnąć do pewnej wartości.

    Można więc (dziś) "na piechotę" dopisać do bazy danych jutrzejszy
    tick, i odpowiednio "manewrować" w nim Close w (w tym przypadku górę
    od 2469), aby uzyskać efekt przecięcia na MACD (dowiedzieć się w jakim
    przy jakiej wartości FW20WS nastapi sygnał kupna, Signal=MACD),
    tudzież w jakiś inny - mniej więcej analogiczny do:

    MACD MS Look Ahead
    http://www.systems4trading.com/formula,635,metastock
    ,macd-ms-look-ahead.html

    ... (tylko, że dla Amibrokera) sposób - obliczyć tą wartość po prostu
    bezpośrednio, bez zbędnego pierniczenia się.

    P.S. Dzięki za odpowiedź na pierwszy punkt.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-08-11 20:09:29
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > We=BFmy np. MACD. Dla dzisiejszych "Bossowskich" danych: (close 2469)
    > MACD (12,26) wynosi 38.55. Warto=B6=E6 Signal (12,26,9) 43.06 (Signal
    itd...

    Jak jestes zdrowy czlowiek, to daj sobie spokoj,
    na tych swoich macd majatku sie nie dorobisz.
    Poza tym, zajmij sie dudus swoją pracą,
    bo giełda nie lubi ludzi wpadajacych na nią przypadkiem.
    To nie jest dla ciebie, cienias jestes w tych tematach,
    i nie mowiie tego zlosliwie, tylko z dobrego serca.

  • 4. Data: 2010-08-11 20:42:29
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > To nie jest dla ciebie, cienias jestes w tych tematach,
    >  i nie mowiie tego zlosliwie, tylko z dobrego serca.

    Kolego RON, a mnie się wydaje że na giełdzie mamy obaj dokładnie takie
    same szanse zastać milionerami (jak i bankrutami).
    Udowodnisz mi jakoś, że masz większe szanse (najlepiej odpowiadając na
    moje pytanie postawione Dieterowi), czy zamilczysz jak frajer ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-08-11 21:12:45
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Do zrobienia to jest ale po co to robic skoro generalnie system oparty
    jedynie na MACD dziala kiepsko. Sprawdz Laged MACD, to byloby lepsze
    rozwiazanie.

    D.

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqa.googlegroups.com...

  • 6. Data: 2010-08-11 21:28:51
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Do zrobienia to jest ale po co to robic skoro generalnie system oparty
    > jedynie na MACD dziala kiepsko. Sprawdz Laged MACD, to byloby lepsze
    > rozwiazanie.

    Ech...Dieterze....

    Myślisz że po trzech latach przyglądania się giełdzie moja strategia
    będzie się opierała na pojedyńczym wskaźniku MACD ?.
    Interesuje mnie sama idea wyznaczenia wartości indeksu dla syganłu z
    dwuliniowego wskaźnika (a kombinację odpowiednich wskaźników to ja już
    sobie dobiorę we własnym zakresie).

    Proszę cię Dieter pochyl nad tym czoło - pewnie nie bedzie dla ciebie
    to jakiś wielki problem.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-08-11 21:37:04
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ok, jesli ustalimy poziom WIG20 przy ktorym MACD da sygnal kupna to co
    dalej?

    D.

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqo.googlegroups.com...

  • 8. Data: 2010-08-11 21:49:47
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Ok, jesli ustalimy poziom WIG20 przy ktorym MACD da sygnal kupna to co
    > dalej?

    A alarm się załączy, bity polecą w odpowiednie miejsce i jak to mówi
    kolega Ron "duduś oderwie się od swojej pracy na 10 minut" co by w
    odpowiednim momencie zakupić akcje - co by niepotrzebnie nie tracić
    czasu na durne wgapainie się w monitor i bezużyteczne obserowanie
    wykresów na których przez 5/6 dnia nic się nie dzieje....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-08-12 05:25:51
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 11 Sie, 23:28, Endriu <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > sobie dobiorę we własnym zakresie).
    >
    > Proszę cię Dieter pochyl nad tym czoło - pewnie nie bedzie dla ciebie

    panienka nie teoretyzuj bo zostaniesz docentem

    podążąj z rynkiem (nie za rynkiem)

    i zarabiaj kasę

    docenci zazwyczaj sa biedni (z wyłączeniem lekarzy)

  • 10. Data: 2010-08-12 10:01:17
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Napisz na emaila dieterATautografpl

    D.