    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [ntg] Proces Kamila P.
    Date: 16 Oct 2003 00:35:20 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org

    n...@o...pl news:bmkcq2$m8r$1@news.onet.pl

    > Sam ze sobą gadam :)
    >
    > Do mnie zresztą też dzwonił pacjent z pl.misc.telefonia.gsm z
    > informacjami, że 'znajdzie i najebie'... Na tym skończył, ale jakby
    > jeszcze raz spróbował, to miałby prokuratora na karku...

    No wlasnie, arni...

    (lub jakas osoba ktora wcale nie jest arnoldem, ale ktora sie przedstawia
    za arniego, podaje numer telefonu ten ktory jest na stronie firmy
    sti.org.pl ktora do arnolda nalezy i odbiera ten telefon w biurze arniego,
    a potem wlamuje sie do komputera i pisze z IP zarejestrowanego jako
    arnoldowe jak to mi receby polamala, jak mnie pozwie do sadu itd... ok
    musialem to napisac zeby nie plakal znowu ze go bezpodstawinie oskarzam jak
    nie mam pewnosci ;-))

    ...wiec arni - zadzwonil do mnie ponad 20 razy (!) w ciagu 2 tygodni(!!) w
    tym dzwonil do 2-3 moich sasiadow i przekonywal ich zeby oni do mnie
    dzwonili (do reszty mu odbilo?), w tym pierwszy telefon zawieral slowa typu
    "nasle gosci aby cie zajebali", a na koniec - odwiedzil mnie jakis mlody
    dresik w domu, niestety bardzo szybko sie wycofal gdy powiedzialem ze
    dzwonie po Policje.

    No coz, chcial miec arni sprawe w sadzie to o.k., chociaz chyba nie o taka
    sprawe mu chodzilo ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )