  • 1. Data: 2004-08-19 14:48:23
    Temat: Premia gwarancyjna-TBS
    Od: "sebastian" <l...@p...fm>

    Witam
    Czy jest jakas mozliwosc aby otrzymac premie z dwoch ksiazeczek nie bedac
    jeszcze malzenstwem jako najemca(y) mieszkania w spoldzielni TBS
    spelniajacej warunki z KFM oraz kaucja?
    Sebastian

  • 2. Data: 2004-08-19 14:51:42
    Temat: Re: Premia gwarancyjna-TBS
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    sebastian wrote:

    > Witam
    > Czy jest jakas mozliwosc aby otrzymac premie z dwoch ksiazeczek nie bedac
    > jeszcze malzenstwem jako najemca(y) mieszkania w spoldzielni TBS
    > spelniajacej warunki z KFM oraz kaucja?

    Nie wiem jak to sie ma do TBS, ale nie bedac malzenstwem (nie majac
    wspolnoty majatkowej) jesli mieszkanie jest na was oboje to nie
    zrealizujecie zadnej ksiazeczki z premia gwaracyjna. Mieszkanie musi byc
    w calosci na jedna osobe albo szybko biezcie slub :)

    Pozdr.
    JD

  • 3. Data: 2004-08-19 15:08:12
    Od: "sebastian" <l...@p...fm>

> [...]
    > zrealizujecie zadnej ksiazeczki z premia gwaracyjna. Mieszkanie musi byc
    > w calosci na jedna osobe albo szybko biezcie slub :)

    Aha....w banku PKO powiedzieli ze mozna zrobic cesje na druga osobe i
    zlaczyc ksiazeczki,ale z tego co wyczytalem to nie ma takiej mozliwosci bo
    nie ma pokrewienstwa...
    Zreszta czy dzwoni sie do centrali czy do lokalnych siedzib PKO to
    informacja jest niewiarygodna,
    odpowiedz na pytanie np. czy wplata kaucji w wys. 3% wartosci odtworzeniowej
    lokalu przy srodkach z KFM (zgodnie z ustawa wystarcza)wystarczy aby uzyskac
    premie byla rozna dla roznych siedzib.a w centrali powiedzieli aby
    skorzystac tam gdzie korzystniejsza jest dla mnie odpowiedz!!!:)
    W sumie wyszlo ze ustawa swoje a PKO swoje!
    Pozdrawiam
    Sebastian