  • 11. Data: 2002-07-18 11:12:59
    Temat: Re: Pożałowania godne praktyki Pekao SA
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    news:ah38vg$j68$2@news.tpi.pl...

    > Po pierwsze S.A. nie ma udzialowcow, tylko_akcjonariuszy :-) Zapomniales
    tez
    > dodac, ze te odpowiednie zyski sa odpowiednio transferowane za granice...
    > oraz tego, ze jakos nie widac inwestycji (z zyskow) w ten bank. Za to
    widac
    > ciecie kosztow i zwalnianie pracownikow :(
    > Zapomniales tez o tym, ze bank nie_obnizyl_kredytow i nadal dajmy na to
    > kredyt w ROR wynosi 19,75 % !!! Dlatego zgadzam sie, ze to jest LICHWA -

    Nie zapominaj o doliczeniu corocznej prowizji (1, 1,5% ?)

  • 12. Data: 2002-07-18 11:14:21
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Radek B" <r...@f...inv.pl> wrote in message

    > W Kredyt Banku zwykły ROR jest oprocentowany 4,5%. Do tego bezpłatny
    > (jak na razie) dostęp do internetu i wszystkie operacje przez net.

    Ta banda bezmozgich biurokratow mysli sobie pewnie ze za jedyny atut ich
    "banku" wystarczy rozbudowana siec bankomatow ...

  • 13. Data: 2002-07-18 11:29:31
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Ijon <i...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah67u6$c90$...@n...tpi.pl...
    > "Radek B" <r...@f...inv.pl> wrote in message
    [...]
    > Ta banda bezmozgich biurokratow mysli sobie pewnie ze za jedyny atut ich
    > "banku" wystarczy rozbudowana siec bankomatow ...

    Hmmm... tak się składa, że _tylko_ dlatego jeszcze mam u nich
    konto. Może mają rację? 8-)

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl