  • 1. Data: 2003-10-18 09:44:46
    Temat: Potwierdzenie przelewu w mBanku
    Od: "" <b...@W...onet.pl>

    Dokonałem dzisiaj przelewu z eKonta na inne eKonto (przelew wewnetrzny), a
    potwierdzeniu wykonania przlewu widnieje: data wykonania przelewu: 18.10.2003
    zas data wystawienia: 20.10.2003
    Skad taka roznica w datach? Takie potwierdzenia nie moga być wsytawiane w
    dniach wolnych od pracy ??

  • 2. Data: 2003-10-20 08:37:38
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu w mBanku
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    system dziala online, wiec nie trzeba czekac na prztwarzanie nocne, lub
    sesje Elixir.
    Wszystko jest jak najbardziej OK !

    Nie wiem skad uwazasz, ze potwierdzenia nie moga byc wystawiane w dni wolne
    od pracy??
    Kazdy bankomat wystawia Ci potwierdzenie 24h i 7dni w tygodniu -- obudz sie
    jestesmy w XXI wieku

  • 3. Data: 2003-10-20 18:39:48
    Od: "" <b...@W...onet.pl>

> [...]
    > od pracy??
    > Kazdy bankomat wystawia Ci potwierdzenie 24h i 7dni w tygodniu -- obudz sie

    Gdybys dobrze przeczytal to co napisalem, to nie pisalbys takich obelg w moim
    kierunku! Pod spodem masz moj oryginalny wpis, polecam jego lekture.

    Gdybys nie zrozumial, to moze wyjasnie. Dokonalem przelewu w sobote, a na jego
    potwierdzeniu widniala data poniedzialkowa (a wiec 2 dni do przodu). Sendo
    sprawy jest w tym, ze ow potwierdzenie wygenerowalem w piatek zaraz po
    przelewie, gdyz MAM SWIADOMOSC, ZE PRZELEWY WEWNETRZNE W mBanku SA
    REALIZOWANE "natychmiast". Skad taka niescislosc w dacie wystawienia
    potwierdzenia??