  • 1. Data: 2011-08-19 06:44:50
    Temat: Pomruk niedźwiedzi
    Od: " m.meissner" <m...@g...pl>

    Witam wszystkich. Przepraszam za nieco spóźnioną prognozę - rok. Dodruku
    dolara nie przewidziałem. W USA balon pękł - mamy korektę całej ostatniej
    40-letniej hossy. DJIA zaliczy kolejno 10.000, (w ciagu najbliższych kilku-
    kilkunastu dni), następnie 800 pkt (październik), potem 400 (przyszły rok).
    Robi się strasznie - będzie coś, czego nie znamy- wyniszczajaca recesja.
    Miałem rację, ale satysfakcji nie mam.

  • 2. Data: 2011-08-19 06:49:43
    Temat: Re: Pomruk niedźwiedzi
    Od: " " <m...@g...pl>

    Aha, jeszcze jedno. dzisiaj jest MOZLIWE (podkreślam - możliwe, nie pewne)-
    silne odbicie. mam nadzieję, że będzie bo chcę coś wysoko sprzedać.

  • 3. Data: 2011-08-19 08:27:00
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 19-08-2011 o 08:44:50 m.meissner <m...@g...pl>
    napisał(a):

    > 40-letniej hossy. DJIA zaliczy kolejno 10.000, (w ciagu najbliższych
    > kilku-
    > kilkunastu dni), następnie 800 pkt (październik), potem 400 (przyszły
    > rok).

    10.000 -> 800 to -92%. Przesada.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2011-08-19 08:48:14
    Od: " " <m...@g...pl>

    Oczywiście, że to pomyłka. Mialo być 8000 pkt oraz 4000pkt. dziękuję.

    pozdrawiam
    MM

  • 5. Data: 2011-08-19 09:50:28
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 19 Aug 2011 06:44:50 +0000 (UTC), m.meissner napisał(a):

> [...]
    > Robi się strasznie - będzie coś, czego nie znamy- wyniszczajaca recesja.
    Czyli jak ktoś to nazwał 3 lata temu mamy morderczą konsolidację. Odbice
    nastąpiło a nawet przebicie, ale zabrakło pary żeby kontynuować. Wszystko
    klapnie na jesień może nawet poniżej ostatniej bessy, ale bez jaj żeby było
    strasznie...? ;)